Η μόνη δημοσκόπηση που είχε εντοπίσει τη σαφή διαφορά μεταξύ ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ είχε δημοσιευθεί την προηγούμενη εβδομάδα από την ProRata για το τηλεοπτικό δίκτυο Hellasnet. Πολλοί κριτίκαραν τα δημοσκοπικά ευρήματα της συγκεκριμένης εταιρείας, καθώς αυτή δεν ακολούθησε τη «γραμμή» των υπόλοιπων δημοσκοπικών εταιριών, οι οποίες προσπαθούσαν να μετατρέψουν σε ντέρμπι μία εκλογική μάχη που είχε ξεκάθαρο νικητή.
Συγκεκριμένα, στις 10 Σεπτεμβρίου στη δημοσκόπηση για την εκπομπή «ΕΚΛΟΓΕΣ 2015 – Η Ελλάδα ψηφίζει» που προβάλλεται από το τηλεοπτικό δίκτυο Hellasnet (με κεντρικό κανάλι το AtticaTv) παρουσιάσθηκε η δημοσκόπηση της ProRata, η οποία έδινε προβάδισμα στην πρόθεση ψήφου με 4,5 μονάδες στο ΣΥΡΙΖΑ έναντι της Νέας Δημοκρατίας.
Πλέον, τίθεται ξεκάθαρο ζήτημα για την αξιοπιστία των δημοσκοπικών εταιριών, οι οποίες από τις εκλογές του 2012 παρουσιάζουν ευρήματα που δεν συνάδουν σε καμία περίπτωση με τα εκλογικά αποτελέσματα, προκαλώντας πολλά ερωτηματικά.
Το koutipandoras.gr είχε δημοσιεύσει τον τρόπο με τον οποίο φέρoνται οι συγκεκριμένες εταιρίες προβαίνουν σε λαθροχειρία, παραποιώντας ποιοτικά στοιχεία από τη δεξαμενή των αναποφάσιστων.
Αξιοσημείωτο είναι ότι ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας MRB, Δημήτρης Μαύρος, ζήτησε συγνώμη για τα λανθασμένα exit poll, μέσω του λογαριασμού του στο Facebook.
«Εγώ προσωπικά ζητώ συγνώμη για απόψε» έγραψε μεταξύ άλλων, προτάσσοντας τη δικαιολογία ότι «εμείς δεν έχουμε μεθοδολογικά εργαλεία για να αξιολογήσουμε και να διαχειριστούμε ακραίες καταστάσεις».