Συγκεκριμένα, το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης, αποφάσισε να υιοθετήσει κάτι σαν τον αλγόριθμο του Facebook. Έτσι, πλέον οι φωτογραφίες που θα εμφανίζονται στο timeline, δεν θα παρουσιάζονται με βάση την ημερομηνία δημοσίευσής τους, αλλά με βάση το πόσο ενδιαφέρουν τον χρήστη.
Η αλλαγή είχε προαναγγελθεί τον Μάρτιο, όμως πλέον η εταιρεία ανακοίνωσε πως μέσα στον Ιούνιο θα εφαρμοστεί σε όλους τους χρήστες. Η παρουσίαση των φωτογραφιών θα γίνεται με διάφορα κριτήρια, όπως για παράδειγμα η σχέση του χρήστη με άλλους χρήστες.