Newsroom

Newsroom

Σάρωσε τα digital βραβεία ο ΟΠΑΠ: Σε digital marketing και e-commerce

Για μια ακόμη φορά ο ΟΠΑΠ πρωταγωνίστησε σε τρείς διαφορετικές τελετές απονομής βραβείων αναφορικά με το digital marketing και το e-commerce, λαμβάνοντας συνολικά 9 βραβεία και 2 επαίνους σε 8 διαφορετικές κατηγορίες!

577e2b321dc524a85f8b4c88

Οι διακρίσεις αυτές, έρχονται να προστεθούν στις πρόσφατες επιτυχίες του ΟΠΑΠ και των Ελληνικών Λαχείων και επιβεβαιώνουν τη δυναμική του ανάπτυξη και τα επιτεύγματα των τελευταίων 2 ετών στους τομείς της ψηφιακής παρουσίας, ανάπτυξης και επικοινωνίας. Κοινή διαπίστωση ομιλητών και διοργανωτών ήταν ότι τα τελευταία δύο χρόνια έχει ενδυναμωθεί σημαντικά η αναγνώριση και η βαρύτητά του ΟΠΑΠ στον ψηφιακό κόσμο.

Στα Dime βραβεία ο ΟΠΑΠ για πρώτη φορά στην ιστορία του έκανε τη μεγάλη διαφορά καθώς βραβεύθηκε χωρίς καν να είναι media publisher! Έλαβε τα:

• GOLD βραβείο στην κατηγορία «Creative Use of Μedia» για το ΟΠΑΠ διαδρομή προσφοράς – digital activation για το Μαραθώνιο 2015

• SILVER βραβείο στην κατηγορία «Best Effectiveness Campaign» για την καμπάνια facebook για την επίσημη εφαρμογή του ΟΠΑΠ (OPAPP)

• SILVER βραβείο στην κατηγορία «Creative Use of Innovative Formats» για το ΣΚΡΑΤΣ – Google hangout με το Βασίλη Σπανούλη


Μεγάλη βαρύτητα για τον ΟΠΑΠ αποκτά το γεγονός ότι βραβεύθηκε από τον διεθνή οργανισμό IAB (Interactive Advertising Bureau), ο οποίος αποτελεί τον αρμόδιο φορέας για τη διάδοση και υιοθέτηση της ψηφιακής πλατφόρμας στο χώρο της εμπορικής επικοινωνίας. 

Συγκεκριμένα έλαβε:

• Gold στην κατηγορία «Mobile Platform or App» για το app της διαδρομής προσφοράς 2015

• Silver στην κατηγορία «Brand Awareness & Positioning» για το OPAPP

• Silver στην κατηγορία «Direct Response & Lead Generation» για την καμπάνια της διαδρομής προσφοράς 2015

• Bronze στην κατηγορία «Mobile Platform or App» για το OPAPP

• Bronze στην κατηγορία «Digital Channels Integration» για το ΣΚΡΑΤΣ Google hangout με το Βασίλη Σπανούλη

• Έπαινο στην κατηγορία «Direct Response & Lead Generation» για την facebook καμπάνια του OPAPP

• Έπαινο στην κατηγορία «Direct Response & Lead Generation» για την καμπάνια του OPAPP

Επίσης, ο ΟΠΑΠ έλαβε Gold Best digital campaign στη διοργάνωση e-business social media awards μαζί με την Newtons Laboratory.


Νοτοπούλου: Η πρώτη απάντηση Κασσελάκη στην καταγγελία για μπούλινγκ – «Παρέμβαση» και από Ακρίτα (video)

MixCollage 17 Sep 2024 05 39 PM 8913

Νοτοπούλου: Η πρώτη απάντηση Κασσελάκη στην καταγγελία για μπούλινγκ – «Παρέμβαση» και από Ακρίτα (video)

Συνεχίζεται η μεγάλη κόντρα του Στέφανου Κασσελάκη με την Κατερίνα Νοτοπούλου μετά την καταγγελία της…

Εργατικό δυστύχημα στην Εύβοια: Νεκρός 36χρονος δασεργάτης στο Τελέθριο Όρος – Τον καταπλάκωσε δέντρο

eloy martinez SNF5WhQhjoA unsplash

Εργατικό δυστύχημα στην Εύβοια: Νεκρός 36χρονος δασεργάτης στο Τελέθριο Όρος – Τον καταπλάκωσε δέντρο

Το δυστύχημα σημειώθηκε όταν συνεργείο εκτελούσε εργασίες υλοτομίας σε δασική περιοχή και δέντρο έπεσε και τον τραυμάτισε…

Χανιά: Στους 14 οι συλληφθέντες για το αιματηρό επεισόδιο με χαράκωμα μαθητή – Οι 8 ανήλικοι

8faff25a dikastiria xania arxio 740x420 1

Χανιά: Στους 14 οι συλληφθέντες για το αιματηρό επεισόδιο με χαράκωμα μαθητή – Οι 8 ανήλικοι

Παράλληλα, πραγματοποιήθηκαν ακόμη 6 συλλήψεις γονέων οι οποίοι κατηγορούνται για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου.

Κασσελάκης: Ανακοινώνει την υποψηφιότητά του μέχρι την Παρασκευή – Τα επόμενα βήματα

Κασσελάκης 2

Κασσελάκης: Ανακοινώνει την υποψηφιότητά του μέχρι την Παρασκευή – Τα επόμενα βήματα

Κάτι παραπάνω από σίγουρο είναι πως ο Στέφανος Κασσελάκης θα είναι ξανά υποψήφιος για την…

Επίθεση κατά Νετανιάχου: 200 μεγαλοεπιχειρηματίες του Ισραήλ τον προειδοποιούν – «Βυθιζόμαστε στην άβυσσο»

μπενιαμίν νετανιάχου 1

Επίθεση κατά Νετανιάχου: 200 μεγαλοεπιχειρηματίες του Ισραήλ τον προειδοποιούν – «Βυθιζόμαστε στην άβυσσο»

Οι 200 επικεφαλής των μεγαλύτερων εταιρειών του Ισραήλ τονίζουν πως ο Νετανιάχου θα πρέπει να…