Σύμφωνα με την εγκύκλιο, οι απαραίτητες προϋποθέσεις για την απρόσκοπτη λειτουργία της διαδικασίας ελέγχου και έγκρισης διαφημιστικών δαπανών των φορέων από το αρμόδιο υπουργείο ΨΗΠΤΕ είναι οι εξής: έγκαιρη κατάθεση των προγραμμάτων επικοινωνιακής προβολής, υποβολή προγραμμάτων με ρεαλιστικά χαρακτηριστικά και προοπτική υλοποίησης, τήρηση της κατανομής των διαφημιστικών δαπανών στα μέσα μαζικής ενημέρωσης κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 4 του Π.Δ. 261/1997, ιδιαιτέρως σε ό,τι αφορά την ποσόστωση των περιφερειακών μέσων ενημέρωσης, η οποία ανέρχεται στο 30% της συνολικής, ανά φορέα, προϋπολογιζόμενης δαπάνης.
Σε σχετική δήλωσή του ο κ. Παππάς τόνισε πως «με τη λειτουργία του Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης τελειώνουν οι γκρίζες ζώνες και η ανομία στο διαδίκτυο. Ο νόμος υφίσταται, και, πλέον θα εφαρμόζεται. Η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να βάλει τάξη και στην κατανομή της κρατικής διαφήμισης, για την οποία διασφαλίζουμε την τήρηση της ποσόστωσης καταβολής του 70% για τα Μέσα πανελλαδικής εμβέλειας και του 30% υπέρ τα των Μέσων της περιφέρειας».
Άξιο αναφοράς δε ότι ο αρμόδιος υπουργός υπουργός, κατά την χθεσινή παρουσίαση στη ΓΓΕΕ του Μητρώου ηλεκτρονικών ΜΜΕ, τόνισε πως η ποσόστωση θα τηρηθεί απαρέγκλιτα και πως αν παρατηρηθούν κρούσματα μη εφαρμογής του, τότε θα επιβάλλεται στον υπόχρεο φορέα το προβλεπόμενο πρόστιμο.