Υπολογίζεται ότι περίπου 800 από τα 900 εστιατόρια στη Βρετανία έκλεισαν το μεσημέρι της Δευτέρας, ενώ ορισμένα άνοιξαν το απόγευμα, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της εταιρείας.
«Δε θα κάνουμε συμβιβασμούς στην ποιότητα, επομένως η έλλειψη παραδόσεων είχε ως αποτέλεσμα κάποια από τα εστιατόριά μας να κλείσουν ενώ άλλα λειτουργούν με περιορισμένο μενού ή για λίγες ώρες» ανέφερε η KFC σε δήλωσή της.
The Colonel has an update…
More info – https://t.co/mLELSs6TaY pic.twitter.com/WEOz6jExHC
— KFC UK & Ireland (@KFC_UKI) 19 Φεβρουαρίου 2018
Η KFC, που ανήκει στην Yum!, δήλωσε πως η έλλειψη κοτόπουλου προκλήθηκε από κάποια προβλήματα με το νέο συνεργάτη της, την DHL.
Η DHL παραδέχτηκε πως ορισμένες από τις παραδόσεις της ήταν «ελλιπείς ή καθυστερημένες» λόγω «λειτουργικών ζητημάτων».
Η εταιρεία γρήγορου φαγητού πάντως δήλωσε ότι είναι πολύ νωρίς για να πει πόσο καιρό θα χρειαστεί για να αποκατασταθεί το πρόβλημα.