Πιο συγκεκριμένα στην Τελετή Απονομής των Βραβείων, που διοργανώθηκαν από την Boussias Communications για δεύτερη χρονιά, την Τρίτη 2 Απριλίου, για την ανάδειξη των βέλτιστων πρακτικών στην επιβράβευση και την πιστότητα των πελατών, η ΑΒ Βασιλόπουλος απέσπασε:
· GOLD βραβείο στην ενότητα Best in Loyalty & Engagement και, συγκεκριμένα, στην κατηγορία Food Retail για την προσωποποιημένη επικοινωνία μέσω της πρωτοποριακής κάρτας πιστότητας, ΑΒ Plus, η οποία, εδώ και 23 χρόνια, φροντίζει και επιβραβεύει 2,5 εκατομμύρια πελάτες.
· SILVER βραβείο στην κατηγορία Best Use of Business Analytics& Customer Insights για την καινοτομία και την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών γύρω από τη διαχείριση και την αξιοποίηση μεγάλου όγκου δεδομένων (big data).
· SILVER βραβείο στην κατηγορία Best In–house Loyalty Teamγια την αφοσιωμένη ομάδα της ΑΒ που αναπτύσσει και σχεδιάζει προγράμματα πιστότητας, δημιουργώντας ένα νέο κόσμο εμπειριών και εξυπηρέτησης.
· BRONZE βραβείο στην κατηγορία Best Use of CRM για τη σύγχρονη και εξατομικευμένη επικοινωνία με τους πελάτες της, με όλα τα ψηφιακά μέσα που διαθέτει η ΑΒ.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος, 80 χρόνια τώρα, είναι αφιερωμένη στην ποιότητα και την ποικιλία των προϊόντων, τις υπηρεσίες και την εξυπηρέτηση των πελατών της. Με σύμμαχο την τεχνολογία και το ιστορικό πρόγραμμα πιστότητας ΑΒ plus, η εταιρεία αναπτύσσει σχέσεις διαχρονικές και δυναμικές, που προσφέρουν μια μοναδική αγοραστική εμπειρία για όλους και καθέναν ξεχωριστά.