Εδώ και λίγες ημέρες, πολλαπλασιάζονται τα δείγματα της εύκολης τρομο-δημοσιογραφίας. Λίγο η έλλειψη από μάσκες στα φαρμακεία, λίγο τα κρούσματα που ανεβαίνουν στην Ελλάδα(όχι όμως τόσα για να προκαλέσουν πανικό), είναι οι λόγοι που ορισμένες εφημερίδες κινδυνολογώντας, προσπαθούν να ψαρέψουν περισσότερους αναγνώστες!
Δείτε λοιπόν τι σκέφτηκε η εφημερίδα ”ΜΠΑΜ στο ρεπορτάζ” για να επιτελέσει το κοινωνικό της έργο-εκτός από αυτό της ενημέρωσης. Στην έκδοση του Σαββατοκύριακου είχε δώρο μια μάσκα για τους αναγνώστες, για την προφύλαξη από τον κορονοϊό. Φυσικά δεν ξέρουμε αν ξεπούλησε η εφημερίδα η θα κάνει επανακυκλοφορία με νέα παρτίδα από μάσκες και πιθανόν αντισηπτικά, ξέρουμε όμως ότι τα ΜΜΕ πρέπει να επιδείξουμε στοιχειώδη αυτοσυγκράτηση, αντί να στέλνουμε τον κόσμο στα περίπτερα… για μάσκες. Το πρόβλημα είναι ότι η μάσκα δεν συγκρατεί τις ανοησίες