Newsroom

Newsroom

AGORA Δεσμώτες: Το ντοκιμαντέρ του Αυγερόπουλου διαθέσιμο για streaming

Η δεύτερη ταινία του Γιώργου Αυγερόπουλου για την ελληνική κρίση κυκλοφόρησε πρόσφατα στους κινηματογράφους και τώρα είναι διαθέσιμη για streaming με χαμηλό αντίτιμο. 

αυγεροπουλος

Μετά το «AGORA – Από την Δημοκρατία στις Αγορές» που προκάλεσε αίσθηση και βραβεύτηκε διεθνώς, ο Γιώργος Αυγερόπουλος επέστρεψε πρόσφατα με την δεύτερη ταινία του για την ελληνική κρίση, το «AGORA II – Δεσμώτες». 

Η ταινία κυκλοφόρησε στις αίθουσες στα μέσα Φεβρουαρίου ενώ τώρα είναι διαθέσιμη για streaming στο vimeo με χαμηλό αντίτιμο.  Για 4,5 χρόνια, από τον Ιανουάριο του 2015 μέχρι τον Ιούλιο του 2019, ο Αυγερόπουλος παρακολουθεί την κοινωνία της χώρας του σε διαφορετικά επίπεδα, με πρωταγωνιστές τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, τον υπουργό οικονομικών Γιάνη Βαρουφάκη, ένα ζευγάρι προσφύγων απ’ τη Συρία, μία τραγική μάνα, μια οικονομική μετανάστρια, και έναν νέο γιατρό. 

Το πολιτικό επίπεδο της ταινίας συντίθεται από ένα υλικό που θα δει το φως της δημοσιότητας για πρώτη φορά. Ο Αυγερόπουλος είναι ο μοναδικός κινηματογραφιστής που μπόρεσε να καταγράψει με εικόνα και ήχο ορισμένες αυθεντικές στιγμές και παρασκήνια κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων της ελληνικής κυβέρνησης με τους δανειστές, το δραματικό πρώτο εξάμηνο του 2015.   

Αυτή η καταγραφή είναι πολύ σημαντική καθώς προσθέτει άλλο ένα κομμάτι στο πάζλ εκείνων των ημερών. Επεκτείνεται δε και στα επόμενα χρόνια, σε άλλες κρίσιμες στιγμές, όπως το Μακεδονικό, ή η ολοκλήρωση του προγράμματος λιτότητας το καλοκαίρι του 2018. Αυτό το εξαιρετικά σπάνιο υλικό είναι ωστόσο ένα από τα στοιχεία που χρησιμοποιεί ο σκηνοθέτης, για να αφηγηθεί την ιστορία της ταινίας του. Αυτό που τον ενδιαφέρει επίσης, είναι η μετεξέλιξη των χαρακτήρων που ακολουθεί μέσα στον χρόνο.

Οι αποφάσεις που παίρνουν, τα εμπόδια που πρέπει να ξεπεράσουν και εν τέλει η σκληρή πραγματικότητα που πρέπει να αντιμετωπίσουν για να φτάσουν, αν τα καταφέρουν, στον τελικό τους στόχο. Με αυτόν τον τρόπο ο Αυγερόπουλος δημιουργεί μια πολιτική, κοινωνική αλλά και μια βαθιά ανθρώπινη ταινία, το κινηματογραφικό μωσαϊκό της σύγχρονης ελληνικής τραγωδίας, θέτοντας θεμελιώδη ερωτήματα για το μέλλον τόσο της πατρίδας του, όσο και της Ευρώπης.

Κασσελάκης: Ανακοινώνει την υποψηφιότητά του μέχρι την Παρασκευή – Τα επόμενα βήματα

Κασσελάκης 2

Κασσελάκης: Ανακοινώνει την υποψηφιότητά του μέχρι την Παρασκευή – Τα επόμενα βήματα

Κάτι παραπάνω από σίγουρο είναι πως ο Στέφανος Κασσελάκης θα είναι ξανά υποψήφιος για την…

Επίθεση κατά Νετανιάχου: 200 μεγαλοεπιχειρηματίες του Ισραήλ τον προειδοποιούν – «Βυθιζόμαστε στην άβυσσο»

μπενιαμίν νετανιάχου 1

Επίθεση κατά Νετανιάχου: 200 μεγαλοεπιχειρηματίες του Ισραήλ τον προειδοποιούν – «Βυθιζόμαστε στην άβυσσο»

Οι 200 επικεφαλής των μεγαλύτερων εταιρειών του Ισραήλ τονίζουν πως ο Νετανιάχου θα πρέπει να…

Νόβακ Τζόκοβιτς: Έκανε διάδρομο και χόρευε τον «Ζορμπά» του Θεοδωράκη – Τον αποθέωσαν οι Έλληνες στα σχόλια (video)

Καταγραφή 22

Νόβακ Τζόκοβιτς: Έκανε διάδρομο και χόρευε τον «Ζορμπά» του Θεοδωράκη – Τον αποθέωσαν οι Έλληνες στα σχόλια (video)

Ακόμα πιο αγαπητός στην πατρίδα μας έγινε ο Νόβακ Τζόκοβιτς με ένα βιντεάκι που ανέβασε…

«Πώς θα γίνετε πλούσιοι με ένα καφεδάκι λιγότερο: Το άρθρο της Καθημερινής που προκάλεσε αντιδράσεις

Καθημερινή καφές

«Πώς θα γίνετε πλούσιοι με ένα καφεδάκι λιγότερο: Το άρθρο της Καθημερινής που προκάλεσε αντιδράσεις

Ο συντάκτης του άρθρου της καθημερινής μας προτρέπει να κόψουμε έναν καφέ

Την «είπε» – και δικαίως- σε δημοσιογράφους η Πηνελόπη Αναστασοπούλου: «Καλό είναι να μην κάνετε τέτοιες ερωτήσεις»

Πηνελόπη Αναστασοπούλου

Την «είπε» – και δικαίως- σε δημοσιογράφους η Πηνελόπη Αναστασοπούλου: «Καλό είναι να μην κάνετε τέτοιες ερωτήσεις»

Η Πηνελόπη Αναστασοπούλου ενοχλήθηκε με τις ερωτήσεις των δημοσιγράφων

Ράνια Τζίμα: «Μου πήρε πάρα πολλά χρόνια να πάω στο ρεπορτάζ με φούστα – Στο σπίτι μου δεν υπάρχει καθρέπτης» (Video)

image 4

Ράνια Τζίμα: «Μου πήρε πάρα πολλά χρόνια να πάω στο ρεπορτάζ με φούστα – Στο σπίτι μου δεν υπάρχει καθρέπτης» (Video)

«Ίσως αισθανόμουν ότι, αν η θηλυκότητα μου φαινόταν στα ρούχα μου, αυτό θα με έκανε…