Αρκετά νομίζω το καλαμπουρίσαμε με το θίασο των κυβερνώντων.
Τα πράγματα βέβαια έχουν σοβαρέψει από καιρό, εμείς δε θέλαμε να το πιστέψουμε. Λοιπόν – σχολεία: αφορά τους περισσότερους. Θέτω ερωτήματα και θέλω – απαιτώ, σοβαρές και υπεύθυνες απαντήσεις (αν υπάρχει κάποιος σοβαρός και υπεύθυνος στην κυβέρνηση να μου δώσει) και όχι ανοησίες σαν τις «οδηγίες» που εκδίδετε.
– Πείτε μου πώς σε τάξεις – κλουβάκια, θα τηρηθούν αποστάσεις, τη στιγμή που ο αριθμός των μαθητών ανά τάξη παραμένει ο ίδιος;
– Πώς ορίζετε εκπαιδευτικό υπεύθυνο covid19; Έχει ο εκπαιδευτικός ιατρικές – νοσοκομειακές γνώσεις; Τι μέσα ατομικής του προστασίας του παρέχετε από αυτά που απαιτείτε να έχει (γενικότερη προστασία προσώπου, ειδική φόρμα κ.τ.λ.;) Πώς θα κάνει ιχνηλάτηση τη στιγμή που οι αρμόδιες υπηρεσίες δεν μπορούν να κάνουν; Θα του δώσετε και θερμόμετρο εξ αποστάσεως λήψης; – σε πολλά σχολεία το αγόρασαν με έξοδά τους και κυρίως: Πώς θα τα κάνει όλα αυτά (αν δεχθούμε ότι έχει τις γνώσεις και τα μέσα) παράλληλα με το εκπαιδευτικό του έργο;
– Υπάρχουν πολλά σχολεία που διαθέτουν χώρους ώστε να χρησιμοποιηθούν ως χώροι απομόνωσης κρούσματος; Εδώ δεν φτάνουν οι χώροι να κάνουν μάθημα. Πώς θα πρέπει να είναι εξοπλισμένος ο χώρος αυτός;
– Με την έλλειψη εκπαιδευτικών που υπάρχει, νομίζετε ότι περισσεύει κάποιος για την υποδοχή, χωρίς να έχει και τάξη ταυτόχρονα;
– Με την έλλειψη καθαριστριών που υπάρχει και την αναγκαιότητα να γίνεται καθαρισμός των χώρων το μεσημέρι, μετά τη λήξη των μαθημάτων, πώς νομίζετε ότι μπορεί να γίνει απολύμανση χώρων ενδιάμεσα; (εκτός αν εννοείτε ότι ο εκπαιδευτικός θα κληθεί να παίξει αυτό το ρόλο)
– Πώς θα γίνεται συχνά ο καθαρισμός – απολύμανση των τουαλετών; (εκτός αν πάμε στην ανωτέρω παράγραφο)
– Πώς θα γίνεται συχνά ο καθαρισμός – απολύμανση των εργαστηρίων και των Η/Υ; (εκτός αν πάμε στην ανωτέρω παράγραφο)
– Οι μπάλες για το σχολικό αθλητισμό, μπορεί να καθαρίζονται, αλλά κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού όλοι καταλαβαίνουν τι γίνεται.
– Τα είδη απολύμανσης (αντισηπτικά – κρεμοσάπουνα) σαφώς δε θα επαρκέσουν ούτε για το πρώτο δεκαήμερο. Μετά τι;
Την περίπτωση να έχετε μικρότερο αριθμό μαθητών και περισσότερες αίθουσες (με πρόσληψη εκπαιδευτικών), σας έχει περάσει απ’ το μυαλό; Ασφαλώς και ναι. Συμφέρει όμως περισσότερο να πάρουμε συνοριοφύλακες. Εκπαιδευτικούς και υγειονομικούς, μακριά. Ή έχω άδικο; Για μία ακόμη φορά φαίνεται ότι ευθύνη θα καταλογιστεί οπουδήποτε αλλού (εκπαιδευτικούς, καθαρίστριες κ.τ.λ.) και όχι στους καθ’ ύλην αρμόδιους. Έτσι το ξέρουν όλοι να το κάνουν: τα σωστά δικά μας, τα λάθη των άλλων. Σε πολλούς, από την φράση «θέση ευθύνης», κράτησαν μόνο τη «θέση».
Και κυρίως: η μπάλα στην εξέδρα για να γλιτώσουμε τη συντριβή;
Περιμένω απαντήσεις και όχι αερολογίες του στυλ: «πήραμε όλα τα μέτρα» (εκτός αν εννοείτε αυτά για την κάσα μας).
Υ.Γ. Πάντως, συγχαρητήρια, καταφέρνετε να δημιουργήσετε νέο είδος: τον εκπαιδευτικό – πολυεργαλείο (σαν τον ελβετικό σουγιά): Εκπαιδευτικός – γιατρός – νοσηλευτής – καθαρίστρια – φύλακας – αστυνόμος – (και ποιος ξέρει τι άλλο), σε μία συσκευασία. Εύγε!
* Κείμενο του αναγνώστη Σπύρου Αργυρόπουλου το οποίο λάβαμε και δημοσιεύουμε
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στην κατηγορία «Απόψεις» εκφράζουν τον/την συντάκτη/τριά τους και οι θέσεις δεν συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του koutipandoras.gr