Συγκεκριμένα η Lidl Ελλάς απέσπασε:
– Gold βραβείο στην κατηγορία «Έργα και Πρακτικές που επιδεικνύουν υψηλή δεξιοτεχνία, αξιοποίηση της τεχνολογίας, δημιουργικότητα και πρωτοτυπία» για τη συσκευασία του επετειακού ερυθρού οίνου ιδιωτικής ετικέτας «Είκοσι Ιστορίες», η οποία δημιουργήθηκε με αφορμή τον εορτασμό της Lidl Ελλάς για τα 20 χρόνια δραστηριοποίησής της στην Ελλάδα και επιμελήθηκε η Caparo Design Crew. Κάθε ετικέτα παραπέμπει σε μία συμβολική ιστορία εμπνευσμένη από τον ελληνικό τόπο, τις ομορφιές, τις ιδιομορφίες του και φυσικά τις ιστορίες του.
– Silver βραβείο στην κατηγορία «Καλές Πρακτικές Ανά Επιχειρηματικό Κλάδο | Drinks & Beverages» και πάλι για τη συσκευασία του επετειακού ερυθρού οίνου «Είκοσι Ιστορίες».
– Bronze βραβείο στην κατηγορία «Sustainable Packaging / Σχεδιασμός Βιώσιμων Συσκευασιών» για τη νέα συσκευασία έτοιμων φαγητών ιδιωτικής ετικέτας «Chef Select». Στο πλαίσιο του στόχου της για 20% λιγότερο πλαστικό έως το 2025, η Lidl Ελλάς μείωσε στα παραδοσιακά ελληνικά έτοιμα γεύματα «Chef Select» το πλαστικό του περιέκτη, καταργώντας ταυτόχρονα το πλαστικό καπάκι, εξασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο συνολική μείωση πλαστικού κατά 43,24% ανά συσκευασία.
Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, «η Lidl Ελλάς καινοτομεί σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της, επιβεβαιώνοντας καθημερινά με πράξεις, ότι βαδίζει στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο».