Newsroom

Newsroom

75.000 ευρώ για το breakdance βίντεο του ΕΟΤ

Στα 75.000 ευρώ ανήλθε το κόστος για το περίφημο breakdance βίντεο της διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ, για την προσέλκυση τουριστών…

Στα 75.000 ευρώ ανήλθε το κόστος για το περίφημο breakdance βίντεο της διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ, για την προσέλκυση τουριστών στη χώρα μας. Όπως προκύπτει από τα έγγραφα που δημοσιεύει σήμερα το www.koutipandoras.gr , το σποτ κόστισε στον ΕΟΤ περί τα 75.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου και του ΦΠΑ, ενώ η εταιρεία που ανέλαβε κατόπιν διαγωνισμού να το δημιουργήσει ήταν η Sport Cell Marketing Limited.

Το κοστολόγιο εκτός από την παραγωγή του κακόγουστου βίντεο, περιλαμβάνει και την παράθεση κοκτέιλ στους περίπου 200 χορευτές που έλαβαν μέρος στο σποτ, αμέσως μετά το πέρας της εκδήλωσης, καθώς και σε πλήθος καλεσμένων του ΕΟΤ.

Τώρα εάν τα 75.000 ευρώ εν μέσω κρίσης, δόθηκαν για ένα αμφιβόλου αποτελέσματος και ποιότητας διαφημιστικό σποτ, αυτό είναι μια άλλη ιστορία. Ίσως τελικά τα πλάνα με τη μεσογειακής ομορφιάς ελληνίδα υπουργό τουρισμού να τραβά φωτογραφίες με το iphone, να καταφέρουν να προσελκύσουν τουρίστες.

Δείτε την απόφαση του ΕΟΤ που αναρτήθηκε στο Διαύγεια εδώ

Διαβάστε Διαφημιστικό σποτ του ΕΟΤ α λα Γιουροβίζιον

Ο Χάρης Δούκας «ξήλωσε» τη διοίκηση της Δημοτικής Αστυνομίας μετά το σκάνδαλο εκβιασμών

dimotiki astynomia

Ο Χάρης Δούκας «ξήλωσε» τη διοίκηση της Δημοτικής Αστυνομίας μετά το σκάνδαλο εκβιασμών

Ο δήμαρχος Αθηναίων έκανε πράξη την δήλωση του για γραμμή «μηδενικής ανοχής» μετά το σκάνδαλο…

Κλιματισμός στο αυτοκίνητο: Νέα έρευνα δείχνει πως εκτός από «κρύους» μας κρατά και ασφαλείς

driving 2934477 1280

Κλιματισμός στο αυτοκίνητο: Νέα έρευνα δείχνει πως εκτός από «κρύους» μας κρατά και ασφαλείς

Η χρήση του κλιματισμού στο αυτοκίνητο είναι απαραίτητη τις ζεστές ημέρες του καλοκαιριού γιατί, εκτός…