Δυναμικό μπάσιμο…Κασσελάκη-Εκθέτει Μητσοτάκη για το ΟΑΚΑ

Το Κράτος «αφήνει όλα και όλους στη μοίρα τους» τονίζει ο Στέφανος Κασσελάκης

kasselakis m

Σκληρή κριτική στην κυβέρνηση σχετικά με τη διαχείριση του ΟΑΚΑ και του στεγάστρου Καλατραβα, ασκεί μέσω δήλωσής του ο Στέφανος Κασσελάκης.

Ειδικότερα, σε βίντεο που ανάρτησε στο Facebook, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, τονίζει ότι το στέγαστρο Καλατράβα από «σύμβολο μίας χώρας που διοργάνωνε τους Ολυμπιακούς Αγώνες», το 2023 είναι πλέον «σύμβολο μίας χώρας που καταρρέει σε όλα τα επίπεδα», ενώ καταληκτικά υπογράμμισε ότι «η παρακμή τελειώνει. Θα είμαστε εδώ για να στηρίξουμε μια Σύγχρονη Ελλάδα».

Αναλυτικά η ανάρτηση του Στέφανου Κασσελάκη

«Πάμε να δούμε τον πρωθυπουργό να ανακοινώνει τη συντήρηση του Στεγάστρου Καλατράβα.

Ήταν 2021!

Χθες το Ολυμπιακό Στάδιο έκλεισε λόγω στατικής ανεπάρκειας – δημιουργώντας μεγάλο πρόβλημα και στα ευρωπαϊκά παιχνίδια του Παναθηναϊκού.

Στέγαστρο Καλατράβα.

Το 2004, σύμβολο μίας χώρας που διοργάνωνε τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Το 2023, σύμβολο μίας χώρας που καταρρέει σε όλα τα επίπεδα.

Ενός Κράτους που αφήνει όλα και όλους στη μοίρα τους.

Η παρακμή τελειώνει.

Θα είμαστε εδώ για να στηρίξουμε μια Σύγχρονη Ελλάδα».

 

Πολάκης: Τι απαντά στις κατηγορίες για σεξιστική επίθεση στην Συρεγγέλα – «Ούτε λέξη πίσω»

Πολάκης

Πολάκης: Τι απαντά στις κατηγορίες για σεξιστική επίθεση στην Συρεγγέλα – «Ούτε λέξη πίσω»

Ο Παύλος Πολάκης έδωσε συνέχεια στο θέμα που έχει προκύψει ανάμεσα στον ίδιο και τη…

«Εξαφανίστηκαν» οι γυναίκες φρουροί του Τραμπ μετά την απόπειρα δολοφονίας του (video)

AP24198153069028

«Εξαφανίστηκαν» οι γυναίκες φρουροί του Τραμπ μετά την απόπειρα δολοφονίας του (video)

Όπως καταγράφεται σε βίντεο από το συνέδριο των Ρεπουμπλικανών στο Μιλγουόκι, κατά την είσοδο του…

Η Πάτρα έγινε… Σαχάρα: Επιχειρηματίας ντύθηκε βεδουίνος και κατήγγειλε εργολάβο που άφησε ημιτελείς εργασίες (video)

cats 108

Η Πάτρα έγινε… Σαχάρα: Επιχειρηματίας ντύθηκε βεδουίνος και κατήγγειλε εργολάβο που άφησε ημιτελείς εργασίες (video)

Τι καταγγέλλει για έργα που έμειναν... στη μέση.