Ιστότοπος που ειδικεύεται σε συμβουλές προς ταξιδιώτες αναφέρει ότι καλό θα ήταν να αποφεύγουμε τα ολοκαίνουρια ξενοδοχεία που μόλις άνοιξαν τις πόρτες τους.
Ένα ολοκαίνουριο ξενοδοχείο μπορεί να δελεάζει αρκετούς ταξιδιώτες, καθώς συχνά προσφέρονται δωμάτια σε μειωμένες τιμές γνωριμίας.
Σύμφωνα, ωστόσο, με ιστότοπο που δίνει συμβουλές σε λάτρεις των ταξιδιών, η διαμονή σε νέο ξενοδοχείο μπορεί να συνεπάγεται ορισμένα ρίσκα που κάποιοι ίσως δεν θα ήθελαν να πάρουν.
Όπως αναφέρει λοιπόν το «The Points Guy», παρότι οι προσφορές μπορεί να είναι δελεαστικές, τα δωμάτια ενδέχεται να κρύβουν δυσάρεστες εκπλήξεις, όπως προβλήματα με τα φώτα, προβλήματα στο ντους ή ακόμη και θορυβώδη κλιματιστικά.
Οι ειδικοί των ταξιδιών σημειώνουν επίσης ότι προβλήματα μπορεί να υπάρχουν στα τηλέφωνα ή την τηλεόραση.
Επιπλέον, όπως αναφέρουν, όταν ένα νέο ξενοδοχείο ανοίγει τις πόρτες του, οι επιπλέον παροχές που προφέρει, όπως σάουνα, εστιατόρια ή μπαρ, πιθανότατα να μη λειτουργούν ακόμη!
Σύμφωνα με τον George Tozzi, διευθυντή ενός νέου 5στερου ξενοδοχείου στη Ρώμη, αρχιτέκτονες και μηχανικοί εργάζονται συνήθως με ενθουσιασμό στον σχεδιασμό του ξενοδοχείου, αλλά μπορεί να παραβλέψουν λεπτομέρειες, εξαιρετικά χρηστικές για τους ενοίκους, όπως γατζάκια για πετσέτες στην τουαλέτα ή πρίζες κοντά στο κρεβάτι.
Ο ταξιδιωτικός ιστότοπος επισημαίνει ακόμη ότι το προσωπικό μπορεί να αισθάνεται «χαμένο» μέσα σε έναν νέο χώρο που μόλις άνοιξε και πιθανώς δεν γνωρίζει καλά.
Καταλήγοντας, λοιπόν, οι ειδικοί συμβουλεύουν τους ταξιδιώτες να μένουν σε νέα ξενοδοχεία τουλάχιστον 3 ή 6 μήνες μετά το άνοιγμά τους, συμπληρώνοντας βέβαια ότι οι διορθώσεις των τυχόν σφαλμάτων ίσως να χρειαστούν κι έναν χρόνο.
Πηγή: sputniknews.gr