Είναι αλήθεια κ. Ανδρουλάκη οι διαρροές σχετικά με τις υποκλοπές;

Είναι αλήθεια ότι ο Νίκος Ανδρουλάκης αρνήθηκε δύο φορές στους ευρωσοσιαλιστές να «σηκώσουν» στην Ευρώπη το θέµα των υποκλοπών;

androulakis

Γιατί το ΠΑΣΟΚ κατά το τελευταίο χρονικό διάστημα έχει ρίξει τους τόνους για το σκάνδαλο των υποκλοπών; Αλλάζει πίστα η έκπληξη για τις χαμηλές αντιπολιτευτικές πτήσεις της ηγεσίας του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ κατά του Μαξίμου για τις τηλεφωνικές παρακολουθήσεις (και ο ισοαποστακισμός των «πυρών» δια παν πολιτικό και προς τον ΣΥΡΙΖΑ), μετά τα νέα στοιχεία-πληροφορίες, που έφερε στο φως της δημοσιότητας ο Κώστας Βαξεβάνης στην εφημερίδα Documento.

Το ερώτημα που κυκλοφορεί σαν πολιτικό σούσουρο έχει εδώ και καιρό εκφραστεί δημοσίως πολλές φορές, από αναλυτές αλλά ακόμα και από δημοσκόπους. Τώρα όμως ο Νίκος Ανδρουλάκης βρίσκεται αντιμέτωπος με νέα στοιχεία από τις Βρυξέλλες περί άρνησής του σε αίτημα των ευρωσοσιαλιστών να “ανεβάσουν” την υπόθεση των υποκλοπών. Η τακτική… καταλλαγής από την πλευρά του σχετικά με τις τηλεφωνικές παρακολουθήσεις ενισχύει τις πολιτικές απορίες, με δεδομένη άλλωστε την τηλεφωνική παρακολούθηση από την ΕΥΠ του προέδρου του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Νίκου Ανδρουλάκη και η παγίδευση του κινητού του μέσω του λογισμικού predator.

Είναι η ώρα των απαντήσεων. Η σιωπή δεν είναι χρυσός. Και η σιωπή ασυρμάτου δεν είναι άηχη…

Ο Κώστας Βαξεβάνης έγραψε στο editorial της εφημερίδας Documento της Κυριακής ότι υπάρχουν διαρροές από τις Βρυξέλλες για το ότι δύο φορές η ευρωσοσιαλιστική οµάδα έκανε πρόταση στον Νίκο Ανδρουλάκη να «σηκώσουν» στην Ευρώπη το θέµα των υποκλοπών. Η δεύτερη φορά µάλιστα ήταν όταν αποκαλύφθηκε το σκάνδαλο µε την Εύα Καϊλή και αναζητούσαν ένα σκάνδαλο-αντίβαρο. Όπως σημειώνει ο Κώστας Βαξεβάνης, «και τις δύο φορές, λένε οι πληροφορίες, ο Ανδρουλάκης αρνήθηκε»! Μάλιστα, κατά την εκτίμηση του, τα σενάρια είναι δύο: ή ο Νίκος Ανδρουλάκης πιέζεται από την παρακολούθησή του κατά τρόπο που δεν είναι µόνο πολιτικός, ή έχει επιλέξει να υποβαθµίζει το θέµα γιατί θεωρεί ότι ευνοεί τον ΣΥΡΙΖΑ. Για να καταλήξει ο Κώστας Βαξεβάνης: «Όποιος κι αν είναι ο λόγος, το κριτήριο δεν είναι η δηµοκρατία».

Ποικίλες οι ερμηνείες για τα χαμηλά (έως αποσόβησης) ντεσιμπέλ για τις υποκλοπές στη ρητορική της Χαριλάου Τρικούπη -είτε γιατί φάνηκε δημοσκοπικά ότι ο ΣΥΡΙΖΑ κέρδισε τις εντυπώσεις και προσέλκυσε ψηφοφόρους από την ανάδειξη του ζητήματος είτε εκ του αντιθέτου γιατί πλήττει το προφίλ του επικεφαλής του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ η υπόθεση ως θύματος τηλεφωνικής παρακολούθησης, είτε ο Νίκος Ανδρουλάκης θέλει να δείξει συνεχώς ότι κινείται θεσμικά και χωρίς εντάσεις είτε, είτε….

Όποιες κι αν είναι οι εκτιμήσεις, τώρα είναι η ώρα των απαντήσεων για την ηγεσία της Χαριλάου Τρικούπη, επί τη βάσει διάψευσης ή επιβεβαίωσης των στοιχείων που παρέθεσε η εφημερίδα Documento:

-Έκανε η ευρωσοσιαλιστική οµάδα πρόταση στον Νίκο Ανδρουλάκη να «σηκώσουν» στην Ευρώπη το θέµα των υποκλοπών;

-Είναι αλήθεια ότι οι ευρωσοσιαλιστές το ζήτησαν δις;

-Είναι αλήθεια η δεύτερη φορά που έγινε ήταν όταν αποκαλύφθηκε το σκάνδαλο µε την Εύα Καϊλή και οι ευρωσοσιαλιστές αναζητούσαν ένα σκάνδαλο-αντίβαρο;

-Είναι αλήθεια ότι ο Νίκος Ανδρουλάκης αρνήθηκε και τις δύο φορές στους ευρωσοσιαλιστές να «σηκώσουν» στην Ευρώπη το θέµα των υποκλοπών;

 

Πολάκης: Τι απαντά στις κατηγορίες για σεξιστική επίθεση στην Συρεγγέλα – «Ούτε λέξη πίσω»

Πολάκης

Πολάκης: Τι απαντά στις κατηγορίες για σεξιστική επίθεση στην Συρεγγέλα – «Ούτε λέξη πίσω»

Ο Παύλος Πολάκης έδωσε συνέχεια στο θέμα που έχει προκύψει ανάμεσα στον ίδιο και τη…

«Εξαφανίστηκαν» οι γυναίκες φρουροί του Τραμπ μετά την απόπειρα δολοφονίας του (video)

AP24198153069028

«Εξαφανίστηκαν» οι γυναίκες φρουροί του Τραμπ μετά την απόπειρα δολοφονίας του (video)

Όπως καταγράφεται σε βίντεο από το συνέδριο των Ρεπουμπλικανών στο Μιλγουόκι, κατά την είσοδο του…

Η Πάτρα έγινε… Σαχάρα: Επιχειρηματίας ντύθηκε βεδουίνος και κατήγγειλε εργολάβο που άφησε ημιτελείς εργασίες (video)

cats 108

Η Πάτρα έγινε… Σαχάρα: Επιχειρηματίας ντύθηκε βεδουίνος και κατήγγειλε εργολάβο που άφησε ημιτελείς εργασίες (video)

Τι καταγγέλλει για έργα που έμειναν... στη μέση.