Μετά από απραξία πολλών ετών, ξεκινά σε αυτό η αναβάθμισή του από την κατασκευάστρια εταιρεία Lockheed Martin και την ΕΑΒ.
Το αεροσκάφος ανήκε στη δύναμη της 353 Μοίρας Ναυτικής Συνεργασίας της ΠΑ, εκτελούσε πτήσεις για λογαριασμό του ΠΝ και του Στόλου και πετούσε με μικτό πλήρωμα αποτελούμενο από το πλήρωμα πτήσεως που είχε προσωπικό της ΠΝ και το πλήρωμα αποστολής με τους χειριστές των συσκευών και τον Τακτικό Διοικητή αποστολής (TACCO), που ανήκαν στο ΠΝ.
Τώρα τα αεροσκάφη αυτά, πέντε συνολικώς, επιχειρούν από την 112 ΠΜ στην Αεροπορική Βάση της Ελευσίνος, και τώρα ανήκουν στη Διοίκηση Αεροπορίας Ναυτικού, όπως μετεξελίχτηκε η Διοίκηση Ελικοπτέρων Ναυτικού, αλλά στη σημερινή πτήση στα χειριστήρια του αεροσκάφους ήταν προσωπικό (πιλότοι) της εταιρείας και όχι της ΠΑ, που δεν έχουν βγει ακόμα (επανα)διαθέσιμοι στον συγκεκριμένο τύπο.
Η εκ νέου επιχειρησιακή αξιοποίηση των αεροπλάνων αυτών, όταν ολοκληρωθούν οι εργασίες στην ΕΑΒ, θα καλύψει ένα μεγάλο κενό που παρουσιάζεται στον τομέα των αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας για το Πολεμικό Ναυτικό
πηγη parapolitika.gr