Εντυπωσιάζει η νέα εταιρική εικόνα των καταστημάτων Γρηγόρης!

Στο κατώφλι των 50 χρόνων λειτουργίας του, ο Γρηγόρης σηματοδοτεί το πέρασμα στη νέα εποχή, με μία καινούργια εντυπωσιακή εικόνα στα καταστήματά του

6. εξωτερική βράδυ

Όλα αυτά τα χρόνια, ο Γρηγόρης έχει καταγράψει μία εντυπωσιακή πορεία, καθώς:

– κατέχει ηγετικό ρόλο στην Ελληνική αγορά της μαζικής εστίασης

– έχει αναδειχθεί ανάμεσα στις Κορυφαίες Εταιρικές Επωνυμίες στην Ελλάδα για το 2021-2022, στο πλαίσιο του παγκόσμιου θεσμού των Superbrands

– έχει καταλάβει την 9η θέση στην ευρωπαϊκή κατάταξη με τις μεγαλύτερες αλυσίδες καφέ

Έμφαση στην πελατοκεντρική εξυπηρέτηση

Στο κατώφλι των 50 χρόνων λειτουργίας του, ο Γρηγόρης σηματοδοτεί το πέρασμα στη νέα εποχή, με μία καινούργια εντυπωσιακή εικόνα στα καταστήματά του.

Το νέο κατάστημα σχεδιάστηκε με βάση τις αξίες του brand. Πάθος, Δημιουργικότητα, Ποιότητα, Υπευθυνότητα & Φιλοξενία, συστατικά του DNA του Γρηγόρη, που κυριαρχούν με στόχο να απογειώσουν την εμπειρία του πελάτη.

Με πρωταγωνιστές τη minimal αισθητική, τις καθαρές γραμμές, τα φωτεινά χρώματα και τα εμπνευσμένα μηνύματα, το ανανεωμένο κατάστημα «αγκαλιάζει» τον επισκέπτη, προσφέροντάς του μία μοναδική πελατοκεντρική φιλοξενία.

Ανάδειξη της «τέχνης» του καφέ

Στο νέο κατάστημα, το πόστο του καφέ ενισχύεται σημαντικά, αντικατοπτρίζοντας, με τον τρόπο αυτό, το πάθος και την τεχνογνωσία του Γρηγόρη για τον καφέ. Η κυριαρχία του λευκού και του πράσινου, ο μοντέρνος φωτισμός, οι ξύλινοι πάγκοι και η χρήση digital οθονών, υπόσχονται στον επισκέπτη μία ολοκληρωμένη εμπειρία απόλαυσης!

Ταυτόχρονα, έχουν δημιουργηθεί «εξειδικευμένα» σημεία πώλησης διάφορων coffee items, όπως θερμός, κάψουλες, φλυτζάνια espresso, κ.α. που δίνουν τη δυνατότητα στους καταναλωτές να γευτούν τα αγαπημένα τους χαρμάνια καφέ όπου και αν βρίσκονται: στο σπίτι, στην εκδρομή αλλά και στο γραφείο.

Αναβάθμιση της προβολής του φαγητού

Οι επισκέπτες του Γρηγόρη απολαμβάνουν καθημερινά μία πληθώρα επιλογών από φρεσκοψημένες χειροποίητες πίτες, φρεσκοφτιαγμένα σάντουιτς, ευφάνταστες σαλάτες και πεντανόστιμα γλυκίσματα. Για το λόγο αυτό, η νέα εικόνα του Γρηγόρη προσφέρει μία ολιστική εμπειρία σε όσους δεν αρκούνται μόνο σε καφέ!

Οι εντυπωσιακές & ιδιαίτερες βιτρίνες προβάλουν τα προϊόντα με τον καλύτερο τρόπο και διευκολύνουν τον καταναλωτή στην επιλογή του. Ταυτόχρονα, οι πινελιές φρεσκάδας και σπιτικής διακόσμησης εκπλήσσουν ευχάριστα και ανοίγουν την όρεξη για την πολύ μεγάλη προσφερόμενη προϊοντική ποικιλία.

Κυριαρχία της φιλοξενίας

Το Όραμα του Γρηγόρη είναι να μεταδίδει καθημερινά το χαμόγελο σε όλο τον κόσμο μέσω του καφέ, των γεύσεων και της φιλοξενίας του. Σε αυτό το πλαίσιο και με αυτή τη φιλοσοφία έγινε ο σχεδιασμός του νέου καθιστικού. Ζεστοί χώροι με ξύλινα πατώματα, ιδιαίτερος φωτισμός, διακοσμητικές λεπτομέρειες και άνετα καθίσματα, δημιουργούν ένα πολύ φιλόξενο αποτέλεσμα για τους επισκέπτες.

Καταστήματα

Η νέα εικόνα έχει ήδη ξεκινήσει να εφαρμόζεται στα καταστήματα Γρηγόρης και το επόμενο διάστημα όλο και περισσότερες γειτονιές θα αποκτήσουν το δικός τους ανανεωμένο Γρηγόρη.

Δέσποινα Βανδή: «Βγήκαμε με προστασία από την Τουρκία» – Η αποκάλυψη συνεργάτιδας της τραγουδίστριας

Δέσποινα Βανδή: «Βγήκαμε με προστασία από την Τουρκία» – Η αποκάλυψη συνεργάτιδας της τραγουδίστριας

Ντόρο έχει προκαλέσει η απόφαση της Δέσποινας Βανδή να ακυρώσει συναυλία της στην Τουρκία

Καιρός: Ο καύσωνας ήρθε για να μείνει – Οι περιοχές που θα “καούν” και η προειδοποίηση του Αρναούτογλου (Video)

Καιρός: Ο καύσωνας ήρθε για να μείνει – Οι περιοχές που θα “καούν” και η προειδοποίηση του Αρναούτογλου (Video)

Δείτε τη μέση μέγιστη θερμοκρασία στη χώρα έως και τις 25/7 με μια μόνο ματιά.

Καμπαγιάννης: «Μητσοτάκης σεντράρει, Μιχαλολιάκος δοκάρι» – Οι συνήγοροι της «Χρυσής Αυγής» ζήτησαν την αποβολή του Παρατηρητηρίου

Καμπαγιάννης: «Μητσοτάκης σεντράρει, Μιχαλολιάκος δοκάρι» – Οι συνήγοροι της «Χρυσής Αυγής» ζήτησαν την αποβολή του Παρατηρητηρίου

Η Χρυσή Αυγή πατώντας στη νέα διάταξη της κυβέρνησης ζητάει την αποβολή του Golden Dawn…