Διότι, αν είναι να επιστρέψουμε στις «μαύρες εποχές» όπου ένα 40% της διαφήμισης θα… «χάνεται στη μετάφραση» , υπάρχει σοβαρό ζήτημα, που ακόμη και σήμερα πρέπει να αντιμετωπισθεί.Δεν είναι σαφές ότι έγινε αντιληπτό τι σημαίνει η κατάργηση του αγγελιοσήμου, χωρίς άλλη ρύθμιση, επί της ασφαλιστικής κάλυψης των εργαζομένων και επί της ρύθμισης του θέματος των (δήθεν) «εκπτώσεων»…Από την στήλη «Αιχμές» – typologies.gr
Επιστροφή στις "μαύρες εποχές";
Εντάξει, θα καταργηθεί το «επαχθές» αγγελιόσημο. Με τις «επιστροφές» τι γίνεται.