Του Μαρίνου Γκασιάμη
Από την πρώτη στιγμή του συμβάντος κινητοποιήθηκε ο μηχανισμός ώστε και να αποφευχθεί τυχόν περιβαλλοντική ρύπανση από τα πυρομαχικά και τα καύσιμα του ελικοπτέρου αλλά και να μείνει όσο γινόταν λιγότερο σε επαφή με το θαλασσινό νερό, ώστε να αποφευχθεί τυχόν διάβρωση.
Το ελικόπτερο θα μεταφερθεί στην βάση του Στεφανοβικίου ώστε να επιθεωρηθεί από τους εξειδικευμένους μηχανικούς που έχει η μονάδα και αφού εντοπιστούν τα αίτια που οδήγησαν στο συμβάν, να εξεταστεί το αν μπορεί να επισκευαστεί και να επανέρθει σε πτητική κατάσταση.
Η ανέλκυση έγινε από κοινού από μονάδα του Στρατού Ξηράς και της Πολεμικής Αεροπορίας η οποία διαθέτει την λεγόμενη Κινητή Ομάδα Συντηρήσεως Θαλασσίων Εγκαταστάσεων (ΚΟΣΥΘΕ), η οποία ανήκει στη 206η Πτέρυγα Αεροπορικών Υποδομών της ΠΑ και η οποία κατά το παρελθόν έχει καταφέρει να ανελκύσει αεροπλάνα και πτητικά μέσα όπως ένα Μιράζ 2000 στην Σκύρο, το οποίο επισκευάστηκε και πλέον πετά κανονικά στις αποστολές της μονάδας του.