Υπογράμμισε
πως το υπάρχον σύστημα είναι αδιάβλητο
αλλά έχει αδυναμίες και ζήτησε συναίνεση
για τη διαμόρφωση ενός συστήματος που,
όπως είπε, δεν αδικεί τον άριστο, ο οποίος
δεν μπαίνει στην σχολή που θέλει λόγω
ενός μορίου ή που δεν ευνοεί την
αποστήθιση.
Ο
υπουργός Παιδείας επισήμανε ότι στόχος
είναι να προωθηθεί ένα σχέδιο σε ορίζοντα
τριετίας και η διαμόρφωση ενός μικτού
συστήματος για την εισαγωγή στα
πανεπιστήμια, αποκλείοντας την εισαγωγή
τους χωρίς εξετάσεις.
Τέλος,
ανέφερε ότι φέτος υπήρξε αύξηση 5% στον
προϋπολογισμό για την Παιδεία και
σημείωσε ότι «είναι ανάγκη να αποκτήσουμε
μια νέα κανονικότητα στην εκπαίδευση».