Newsroom

Newsroom

Γενετικό το μίσος για τα μαθηματικά!

Υπάρχουν άνθρωποι που η ζωή τους είναι ένας μαθηματικός αλγόριθμος. Ξυπνάνε και κοιμούνται σκεπτόμενοι εξισώσεις, ενώ όλα μεταφράζονται σε αριθμούς…

i hate math by fajar the olympus d30nwy6

Υπάρχουν άνθρωποι που η ζωή τους είναι ένας μαθηματικός αλγόριθμος. Ξυπνάνε και κοιμούνται σκεπτόμενοι εξισώσεις, ενώ όλα μεταφράζονται σε αριθμούς και είναι ευτυχισμένοι για αυτό. Από την άλλη, υπάρχουν αυτοί που βλέπουν πρόσθεση και βγάζουν… φλύκταινες.

Αυτή η αγάπη ή το μίσος για τα Μαθηματικά, σύμφωνα με επιστήμονες από το πανεπιστήμιο του Οχάιο, μπορεί να είναι γραμμένη στα γονίδιά μας.

Οι ερευνητές βρήκαν ότι τα γονίδια μπορούν να προκαλέσουν μεγαλύτερο «μαθηματικό άγχος» στα παιδιά που πασχίζουν ήδη στον τομέα αυτό.

Για να εξετάσουν τη θεωρία τους, οι ερευνητές μελέτησαν πώς διαφέρουν τα δίδυμα σε ό,τι αφορά το άγχος τους απέναντι στα μαθηματικά.

Παρότι η γενετική προδιάθεση κρίθηκε σημαντικός παράγοντας, όπως αναφέρει δημοσίευμα της MailOnline, αντιπροσώπευε μόνο το 40% του προβλήματος. Οι υπόλοιποι παράγοντες που εξηγούσαν το φαινόμενο γιατί ορισμένα παιδιά δυσκολεύονται περισσότερο στα μαθηματικά, σχετίζονταν με το περιβάλλον στο σχολείο και το σπίτι καθώς και τους κοινωνικούς κύκλους των παιδιών.

«Οι γενετικοί παράγοντες μπορεί να αυξήσουν ή να μειώσουν τον κίνδυνο κακής απόδοσης στα μαθηματικά. Αν κάποιος έχει αυτούς τους γενετικούς παράγοντες και στη συνέχεια βρεθεί σε ακατάλληλο περιβάλλον, τότε η διαδικασία της μάθησης θα είναι ακόμη πιο δύσκολη» ανέφερε ο καθηγητής Stephen Petrill.

Στην έρευνα Western Reserve Reading and Maths Projects συμμετείχαν 216 πανομοιότυποι δίδυμοι και 298 διζυγωτικοί δίδυμοι του ίδιου φύλου.

Όλα τα παιδιά αξιολογήθηκαν ως προς το άγχος για τα μαθηματικά, το γενικό άγχος, την μαθηματικά επίλυση προβλημάτων και την κατανόηση του γραπτού λόγου.

Οι ερευνητές χρησιμοποίησαν στατιστικά εργαλεία για να δουν πώς σχετίζονταν αυτά τα διάφορα μέτρα άγχους, ικανότητας ανάγνωσης και μαθηματικών μεταξύ των διδύμων.

Ο καθηγητής έγραψε στο Journal of Child Psychology and Psychiatry ότι «είναι σημαντικό να μελετήσει κανείς το άγχος που προκαλείται από την εκμάθηση των μαθηματικών. Στο άκουσμα και μόνο της λέξης πολλοί παθαίνουν πανικό. Δεν είναι όμως στην εκμάθηση της ανάγνωσης, όπου κανείς εμφανίζει άγχος μόνο όταν έχει κάποια δυσκολία. Το άγχος των μαθηματικών σχετίζεται τόσο με τη γνωστική πλευρά όσο και με τη συναισθηματική πλευρά του γενικού άγχους».

Πέθανε Παλαιστίνια κρατούμενη ισραηλινής φυλακής – Η Ουάφα Τζαράρ «είναι νεκρή και η ιστορία της θα θαφτεί μαζί της»

Wafa Jarrar SOCIAL

Πέθανε Παλαιστίνια κρατούμενη ισραηλινής φυλακής – Η Ουάφα Τζαράρ «είναι νεκρή και η ιστορία της θα θαφτεί μαζί της»

Η Ουάφα Τζαράρ «είναι νεκρή και η ιστορία της θα θαφτεί μαζί της, διότι δε…

Μέση Ανατολή: Επιθέσεις με drones εναντίον του Ισραήλ εξαπέλυσε η Χεζμπολάχ – Το μήνυμα των ΗΠΑ στο Ιράν

w06 135324w11221239Gaza27790064

Μέση Ανατολή: Επιθέσεις με drones εναντίον του Ισραήλ εξαπέλυσε η Χεζμπολάχ – Το μήνυμα των ΗΠΑ στο Ιράν

Πλάνα της τηλεόρασης του Reuters έδειξαν ένα σημείο πρόσκρουσης κοντά σε στάση λεωφορείου σε κεντρικό…

ΠΟΥ: Ανησυχητική προειδοποίηση για αύξηση των κρουσμάτων της Covid-19 παγκοσμίως – Μεγάλη μείωση της εμβολιαστικής κάλυψης

5476860

ΠΟΥ: Ανησυχητική προειδοποίηση για αύξηση των κρουσμάτων της Covid-19 παγκοσμίως – Μεγάλη μείωση της εμβολιαστικής κάλυψης

Συνολικά το ποσοστό των θετικών τεστ είναι πάνω από 10%