Έντονο προβληματισμό μέχρι και απόρριψη δείχνει νέα δημοσκόπηση σχετικά με τις click away αγορές.
Η μέθοδος που σκαρφίστηκε η κυβέρνηση για να «σώσει» τη χριστουγεννιάτικη αγορά φαίνεται πως δεν πείθει τους άμεσα ενδιαφερόμενους, τους καταναλωτές. Δημοσκόπηση της Pulse για τον ΣΚΑΪ αποκαλύπτει το τεράστιο χάσμα που επικρατεί ανάμεσα στις ανάγκες της κοινωνίας και τα κυβερνητικά τρικ.
Σύμφωνα λοιπόν με τη δημοσκόπηση το 63% απαντά πως σίγουρα ή μάλλον δεν θα χρησιμοποιήσει τη μέθοδο click away για τις χριστουγεννιάτικες αγορές. Ενώ το 34% απαντά πως θα χρησιμοποιήσει ή μάλλον θα χρησιμοποιήσει το click away.
Στον αντίποδα, την πεποίθησή του ότι το μέτρο της «παραδόσεως εκτός» θα αποδειχθεί λειτουργικό για την αγορά, εξέφρασε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων ‘Αδωνις Γεωργιάδης με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ο υπουργός αναφέρει: «Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε σε ένα μήνα την αποδοχή της «παραδόσεως εκτός». Σε 4 μέρες και ενώ το σοκ από το κλείσιμο της λιανικής στις γιορτές ήταν φρέσκο, το μέτρο είχε 34% θετικών απόψεων έναντι 63% αρνητικών. Είμαι βέβαιος ότι στην επόμενη μέτρηση θα είναι ψηλότερα. Πάει καλά».