Newsroom

Newsroom

H Coca-Cola στην 83η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης – Ένα ταξίδι με θέμα την Καινοτομία και τη Δημιουργικότητα

Η Coca-Cola δίνει το «παρών» στην 83η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, το μεγαλύτερο εκθεσιακό γεγονός των Βαλκανίων, με στόχο να στηρίξει την προσπάθεια τόνωσης της εξωστρέφειας της χώρας μας αλλά και να αποδείξει έμπρακτα τη συμβολή της στην κοινωνία, ανακοινώνοντας ένα μεγαλόπνοο και φιλόδοξο πρόγραμμα, που ξεκινάει από την πόλη της Θεσσαλονίκης.

5b8e86481dc524e5688b45a2

 Το θέμα της φετινής διοργάνωσης κινείται γύρω από την Καινοτομία και τη Δημιουργικότητα, δύο έννοιες που μιλάνε απευθείας στην καρδιά και το DNA της εταιρίας. Μέσα από ένα καινοτόμο και διαδραστικό περίπτερο 209 τετραγωνικών μέτρων, που θα βρίσκεται στο US Pavilion, η Coca-Cola φιλοδοξεί να προσφέρει ένα «ταξίδι- εμπειρία» στους επισκέπτες της φετινής έκθεσης, μέσα από τέσσερις διαφορετικούς σταθμούς.

Πιο συγκεκριμένα, το κοινό θα κάνει μια αναδρομή στην ιστορία της Coca-Cola στην Ελλάδα, η οποία κατά τη διάρκεια της φετινής ΔΕΘ θα ξεδιπλώσει και θα παρουσιάσει το πλούσιο χαρτοφυλάκιό της, αλλά και όλες τις πρωτοβουλίες που υλοποιεί και πρόκειται να υλοποιήσει μέσα στα επόμενα χρόνια, γύρω από καίρια ζητήματα που απασχολούν την κοινωνία. Σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο του περιπτέρου, θα μάθουμε εκείνους τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να βοηθήσουμε ώστε μαζί να δημιουργήσουμε έναν κόσμο χωρίς απορρίμματα, ενώ στο Coca-Cola Pop Up Store οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν συλλεκτικά Coca-Cola αντικείμενα

Πρώτος σταθμός, ένα ταξίδι στο χρόνο και την ιστορία. Το κοινό θα έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για τα 50 χρόνια παρουσίας της Coca-Cola στην Ελλάδα, να μάθει περισσότερα για την ιστορία της εταιρείας και να δοκιμάσει τις γνώσεις του προκειμένου να κερδίσει μια συλλεκτική συσκευασία Coca-Cola, αφιερωμένη στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Στο δεύτερο σταθμό, οι επισκέπτες θα περιηγηθούν και θα γνωρίσουν καλύτερα το πλούσιο και καινοτόμο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας, το οποίο προφέρει επιλογές που καλύπτουν τις διαφορετικές ανάγκες των καταναλωτών, μέσα στη διάρκεια της ημέρας. Ο τρίτος σταθμός αποτελεί και το μεγάλο στοίχημα της Coca-Cola για τα ερχόμενα χρόνια, καθώς θα παρουσιάσει στο κοινό το φιλόδοξο πρόγραμμα Zero Waste Cities, το οποίο θα ξεκινήσει το ταξίδι του, για πρώτη φορά στην Ελλάδα και συγκεκριμένα από την πόλη της Θεσσαλονίκης. Μέσα από δράσεις που κινούνται σε 3 άξονες – Παρέμβαση, Εκπαίδευση και Αλλαγή Συμπεριφοράς -, στόχος του προγράμματος Zero Waste Cities είναι να συμβάλλει ώστε η πόλη να μπει σε προοπτική να γίνει “Zero Waste”, δηλαδή μια “πόλη μηδενικών απορριμμάτων”. Μια από τις δράσεις που θα υλοποιηθούν στο πλαίσιο του προγράμματος τη φετινή χρονιά, αποτελεί και το «Print Your City», ένα διαδραστικό πρόγραμμα που μετατρέπει τα πλαστικά απορρίμματα σε χρηστικά αντικείμενα με την τεχνολογία της 3D εκτύπωσης. Στο σημείο αυτό οι επισκέπτες θα μπορέσουν να ενημερωθούν αλλά και να δουν στην πράξη με ποιο τρόπο μπορούν και οι ίδιοι να συμβάλλουν σε αυτή την τόσο μεγάλη προσπάθεια. Τέταρτος και τελευταίος σταθμός του ταξιδιού το ειδικά διαμορφωμένο για τις ανάγκες της έκθεσης Coca-Cola Pop-Up Store, όπου οι επισκέπτες θα μπορούν να αγοράσουν συλλεκτικά, Coca-Cola, αντικείμενα. Ξεχωρίζουν τα αντικείμενα 5by20, τα οποία είναι κατασκευάζονται από ανακυκλωμένα υλικά από γυναίκες που συμμετέχουν στο παγκόσμιο πρόγραμμα της εταιρίας που στηρίζει τη γυναικεία επιχειρηματικότητα.

Τέλος, η Coca-Cola έχει σχεδιάσει δυο παράλληλες εκδηλώσεις, με την πρώτη να πραγματοποιείται στο κεντρικό stage του US Pavilion, την Κυριακή 09 Σεπτεμβρίου, 17:00 – 18:00, με τίτλο «Zero Waste Cities: μια πρωτοβουλία της Coca-Cola στην Ελλάδα», αλλά και ένα εκπαιδευτικό σεμινάριο γύρω από τις αρχές της κυκλικής οικονομίας, με τίτλο «Κλείνοντας τον κύκλο του πλαστικού με 3D Printing», το οποίο θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου, 20:00-21:00, στις αίθουσες σεμιναρίων του US Pavilion.

Η συμμετοχή της Coca-Cola στη φετινή διοργάνωση, πλαισιώνεται μέσα από μια σειρά επιμέρους προγραμμάτων για την πόλη, που περιλαμβάνονται στην πρωτοβουλία «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων».

Ραντεβού στο Περίπτερο 13

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε:

Coca-Cola

• Σίσσυ Ηλιοπούλου – Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας Coca-Cola, Ελλάδα, Κύπρος, Μάλτα email: [email protected]

Asset Ogilvy Public Relations

• Μαρία Δημοπούλου – Business Unit Director – τηλ: 210 6660415, email: [email protected]

• Ελένη Λάμπουρα – Account Director – τηλ: 210 6660414, email: [email protected]

Σχετικά με την The Coca-Cola Company:

Η Coca-Cola Company (NYSE: KO) είναι μία «total beverage company», προσφέροντας πάνω από 500 προϊόντα σε περισσότερες από 200 χώρες. Εκτός από τα προϊόντα της Coca-Cola, το χαρτοφυλάκιο μας περιλαμβάνει κάποιες από τις πιο σημαντικές σειρές ροφημάτων στον κόσμο, όπως το Adez με βάση τη σόγια, το πράσινο τσάι Ayataka, το νερό Dasani, οι χυμοί και τα νέκταρ Dell Valle, η Fanta, ο καφές Georgia, η Gold Peak σειρά τσαγιού και καφέ, το Honest Tea, οι χυμοί και τα smoothies Innocent, οι χυμοί Minute Maid, τα αθλητικά ροφήματα Powerade, οι χυμοί Simply, το Smartwater, η Sprite, το Vitamin Water και το νερό καρύδας ZICO. Αναδιαμορφώνουμε συνεχώς το χαρτοφυλάκιο μας, μειώνοντας τη ζάχαρη στα ροφήματά μας και παρουσιάζοντας νέα, καινοτόμα προϊόντα στην αγορά. Προσπαθούμε επίσης να μειώσουμε το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα, αναπληρώνοντας την ποσότητα νερού που χρησιμοποιούμε στα ροφήματά μας και προωθώντας την ανακύκλωση. Σε συνεργασία με τους εμφιαλωτές μας, απασχολούμε πάνω από 700.000 ανθρώπους, ενισχύοντας την τοπική οικονομία στις κοινωνίες που δραστηριοποιούμαστε, παγκοσμίως.

Η Coca-Cola Hellas είναι θυγατρική εταιρεία της The Coca-Cola Company με ευθύνη για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα. Δραστηριοποιείται στον χώρο της παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών αναφορικά με τη χάραξη της στρατηγικής marketing, την προώθηση, την έρευνα αγοράς, τη διαφήμιση και την προστασία της φήμης των προϊόντων της The Coca-Cola Company. Παρέχει επίσης τεχνογνωσία και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα προϊοντικής επικοινωνίας, καθώς και υπηρεσίες για τη διασφάλιση των ποιοτικών ελέγχων των προϊόντων. Στην Ελλάδα, εμφιαλωτής της The Coca-Cola Company είναι η Coca-Cola Τρία Έψιλον που μαζί με την Coca-Cola Hellas, αποτελούν το Σύστημα της Coca-Cola στην Ελλάδα.

Μάθετε περισσότερα για το ταξίδι της Coca-Cola στο www.coca-colacompany.com και ακολουθείστε μας στο Twitter, Instagram, Facebook and LinkedIn.

Ευαγγελία Πλατανιώτη: «Ήθελε προσπάθεια για να μην πάρουμε μετάλλιο, τόσο πολύ αδικηθήκαμε» (video)

platanioti 7515e

Ευαγγελία Πλατανιώτη: «Ήθελε προσπάθεια για να μην πάρουμε μετάλλιο, τόσο πολύ αδικηθήκαμε» (video)

«Δεν είναι ότι μόνο η Ελλάδα αδικήθηκε, αδικήθηκαν κι άλλες χώρες», τόνισε η Ευ. Πλατανιώτη

Χαλκιδική: «Δεν μας έχουν πει τίποτα από την κατασκήνωση» – Τι λέει ο πατέρας της 8χρονης

pexels kapish mak 586437 1361814

Χαλκιδική: «Δεν μας έχουν πει τίποτα από την κατασκήνωση» – Τι λέει ο πατέρας της 8χρονης

«Φοβάμαι ότι το παιδί μπορεί να πνίγηκε καθώς κολυμπούσε και να μην το κατάλαβαν εκείνη…