Newsroom

Newsroom

Η Google μπλόκαρε 99 εκατομμύρια παραπλανητικές διαφημίσεις για τον κορονοϊό το 2020

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι εφάρμοσε μια νέα πολιτική, απαγορεύοντας τόσο διαφημίσεις όσο και πληρωμένο περιεχόμενο σχετικά με την Covid-19 εξ' αιτίας της παραπληροφόρησης γύρω από τον κορονοϊό

google

Η Google δημοσίευσε σήμερα τα στοιχεία της ετήσιας έκθεσης της σχετικά με την ασφάλεια των διαφημίσεων (Ads Safety Report 2020). Με βάση τα στοιχεία αυτά, σχεδόν 3,1 δισεκατομμύρια διαφημίσεις που παραβίασαν τις πολιτικές της εταιρείας, αποσύρθηκαν το 2020. Ειδικότερα, η Google μπλόκαρε πέρυσι περισσότερες από 99 εκατομμύρια διαφημίσεις σχετικές με την Covid-19, συμπεριλαμβανομένων αυτών που αφορούσαν «θαυματουργές» θεραπείες ή παραπληροφόρηση περί των εμβολίων.

Καθώς κυκλοφορούσαν στο διαδίκτυο ισχυρισμοί και θεωρίες συνωμοσίας σχετικά με την προέλευση και διάδοση του κορονοϊού, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι εφάρμοσε μια νέα πολιτική, απαγορεύοντας τόσο διαφημίσεις όσο και πληρωμένο περιεχόμενο σχετικά με την Covid-19, που έρχονται σε αντίθεση με τα κοινώς αποδεκτά δεδομένα της επιστήμης.

Η εταιρεία ανέφερε ότι η αποτροπή περιπτώσεων ανάρμοστης συμπεριφοράς στο διαφημιστικό οικοσύστημα και η πρόληψη κακόβουλης χρήσης στις διαφημιστικές πλατφόρμες της, αποτελεί προτεραιότητα για την ίδια. Μεταξύ άλλων, η Google προωθεί ένα πρόγραμμα εξακρίβωσης της ταυτότητας των διαφημιζόμενων και ήδη ταυτοποιεί διαφημιζόμενους σε περισσότερες από 20 χώρες μέσω της λειτουργίας About this ad (σχετικά μ’ αυτή τη διαφήμιση), έτσι ώστε οι χρήστες να γνωρίζουν ποιοι βρίσκονται πίσω από μια συγκεκριμένη διαφήμιση και να μπορούν να λάβουν αποφάσεις, έχοντας καλύτερη ενημέρωση.

Η Google συνεχίζει επίσης να επενδύει στην αυτοματοποιημένη τεχνολογία ανίχνευσης, που της επιτρέπει να σαρώνει αποτελεσματικά το διαδίκτυο, ψάχνοντας κατά πόσο υπάρχει, σε ευρεία κλίμακα, συμμόρφωση από την πλευρά των εκδοτών. Έτσι, το 2020 αφαίρεσε διαφημίσεις από 1,3 δισεκατομμύρια σελίδες εκδοτών, σε σχέση με μόνο 21 εκατ. το 2019. Επίσης, διέκοψε την προβολή διαφημίσεων με εκτεταμένες παραβιάσεις σε πάνω από 1,6 δισεκατομμύρια ιστοσελίδες εκδοτών.

Την περασμένη χρονιά, σύμφωνα με την έκθεση, παρατηρήθηκε μια αύξηση σε ευκαιριακές παραπλανητικές διαφημίσεις από κακόβουλους χρήστες, πχ μέσω προώθησης ανύπαρκτων ψηφιακών εταιρειών, καθώς και διαφημίσεων για τηλεφωνικές κλήσεις-απάτες που δελεάζουν ανυποψίαστους καταναλωτές με στόχο την εξαπάτηση τους.

Τρομακτικό ατύχημα στη «μικρή» Formula: Μονοθέσιο έφερνε τούμπες στον αέρα – Η τεχνολογία Halo που έσωσε τον οδηγό (video)

Καταγραφή 11

Τρομακτικό ατύχημα στη «μικρή» Formula: Μονοθέσιο έφερνε τούμπες στον αέρα – Η τεχνολογία Halo που έσωσε τον οδηγό (video)

Μάλιστα ενδέχεται η τεχνολογία «Halo» να έσωσε τη ζωή του οδηγού

Θρήνος στο αμερικάνικο ποδόσφαιρο: Πέθανε στον ύπνο του ο Τζακόμπι Τζόουνς – Άγνωστα τα αίτια (Video)

AP22337641479608

Θρήνος στο αμερικάνικο ποδόσφαιρο: Πέθανε στον ύπνο του ο Τζακόμπι Τζόουνς – Άγνωστα τα αίτια (Video)

Ο θάνατος του παραμένει μυστήριο, καθώς σχεδόν δύο ημέρες μετά, δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα τα…

Κάρυστος: H απάντηση του συζύγου της ηθοποιού Φαίης Ζαφειράκου για τον ξυλοδαρμό – «Φαιδρά δημοσιεύματα»

Ηθοποιός

Κάρυστος: H απάντηση του συζύγου της ηθοποιού Φαίης Ζαφειράκου για τον ξυλοδαρμό – «Φαιδρά δημοσιεύματα»

Ο σύζυγος της ηθοποιού ανάρτησε μια κοινή φωτογραφία τους και σχολίασε όσα συνέβησαν

Νεαρός άφησε άφωνους τους πάντες στο Mega: «Δεν θέλω να το δει η κοπέλα μου, αν είσαι player, είσαι player!» (video)

Mega

Νεαρός άφησε άφωνους τους πάντες στο Mega: «Δεν θέλω να το δει η κοπέλα μου, αν είσαι player, είσαι player!» (video)

Συνεχίζουν να «κεντάνε» απ' το λιμάνι του Πειραιά οι νέοι με τις δηλώσεις τους