Η Google μπλόκαρε 99 εκατομμύρια παραπλανητικές διαφημίσεις για τον κορονοϊό το 2020

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι εφάρμοσε μια νέα πολιτική, απαγορεύοντας τόσο διαφημίσεις όσο και πληρωμένο περιεχόμενο σχετικά με την Covid-19 εξ' αιτίας της παραπληροφόρησης γύρω από τον κορονοϊό

google

Η Google δημοσίευσε σήμερα τα στοιχεία της ετήσιας έκθεσης της σχετικά με την ασφάλεια των διαφημίσεων (Ads Safety Report 2020). Με βάση τα στοιχεία αυτά, σχεδόν 3,1 δισεκατομμύρια διαφημίσεις που παραβίασαν τις πολιτικές της εταιρείας, αποσύρθηκαν το 2020. Ειδικότερα, η Google μπλόκαρε πέρυσι περισσότερες από 99 εκατομμύρια διαφημίσεις σχετικές με την Covid-19, συμπεριλαμβανομένων αυτών που αφορούσαν «θαυματουργές» θεραπείες ή παραπληροφόρηση περί των εμβολίων.

Καθώς κυκλοφορούσαν στο διαδίκτυο ισχυρισμοί και θεωρίες συνωμοσίας σχετικά με την προέλευση και διάδοση του κορονοϊού, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι εφάρμοσε μια νέα πολιτική, απαγορεύοντας τόσο διαφημίσεις όσο και πληρωμένο περιεχόμενο σχετικά με την Covid-19, που έρχονται σε αντίθεση με τα κοινώς αποδεκτά δεδομένα της επιστήμης.

Η εταιρεία ανέφερε ότι η αποτροπή περιπτώσεων ανάρμοστης συμπεριφοράς στο διαφημιστικό οικοσύστημα και η πρόληψη κακόβουλης χρήσης στις διαφημιστικές πλατφόρμες της, αποτελεί προτεραιότητα για την ίδια. Μεταξύ άλλων, η Google προωθεί ένα πρόγραμμα εξακρίβωσης της ταυτότητας των διαφημιζόμενων και ήδη ταυτοποιεί διαφημιζόμενους σε περισσότερες από 20 χώρες μέσω της λειτουργίας About this ad (σχετικά μ’ αυτή τη διαφήμιση), έτσι ώστε οι χρήστες να γνωρίζουν ποιοι βρίσκονται πίσω από μια συγκεκριμένη διαφήμιση και να μπορούν να λάβουν αποφάσεις, έχοντας καλύτερη ενημέρωση.

Η Google συνεχίζει επίσης να επενδύει στην αυτοματοποιημένη τεχνολογία ανίχνευσης, που της επιτρέπει να σαρώνει αποτελεσματικά το διαδίκτυο, ψάχνοντας κατά πόσο υπάρχει, σε ευρεία κλίμακα, συμμόρφωση από την πλευρά των εκδοτών. Έτσι, το 2020 αφαίρεσε διαφημίσεις από 1,3 δισεκατομμύρια σελίδες εκδοτών, σε σχέση με μόνο 21 εκατ. το 2019. Επίσης, διέκοψε την προβολή διαφημίσεων με εκτεταμένες παραβιάσεις σε πάνω από 1,6 δισεκατομμύρια ιστοσελίδες εκδοτών.

Την περασμένη χρονιά, σύμφωνα με την έκθεση, παρατηρήθηκε μια αύξηση σε ευκαιριακές παραπλανητικές διαφημίσεις από κακόβουλους χρήστες, πχ μέσω προώθησης ανύπαρκτων ψηφιακών εταιρειών, καθώς και διαφημίσεων για τηλεφωνικές κλήσεις-απάτες που δελεάζουν ανυποψίαστους καταναλωτές με στόχο την εξαπάτηση τους.

Φρίκη στις ΗΠΑ: Μητέρα σκότωσε τον 6χρονο γιο της – Τον κάρφωσε στον τοίχο και τον πυροβολούσε

Φρίκη στις ΗΠΑ: Μητέρα σκότωσε τον 6χρονο γιο της – Τον κάρφωσε στον τοίχο και τον πυροβολούσε

«Έχουμε περάσει πάνω από 100 ώρες βλέποντας ανατριχιαστικά βίντεο, φωτογραφίες, αλλά και μηνύματα στο κινητό…

Σοκάρει ο Κοντογιαννίδης: «Το σπίτι είναι παράταιρο, είναι νεκροταφείο, ντροπή» (video)

Σοκάρει ο Κοντογιαννίδης: «Το σπίτι είναι παράταιρο, είναι νεκροταφείο, ντροπή» (video)

«Να πούμε ότι είμαστε χαρούμενοι επειδή σώσαμε το σπίτι;», αναρωτήθηκε ο Παύλος Κοντογιαννίδης

Ευαγγελία Πλατανιώτη: «Ήθελε προσπάθεια για να μην πάρουμε μετάλλιο, τόσο πολύ αδικηθήκαμε» (video)

Ευαγγελία Πλατανιώτη: «Ήθελε προσπάθεια για να μην πάρουμε μετάλλιο, τόσο πολύ αδικηθήκαμε» (video)

«Δεν είναι ότι μόνο η Ελλάδα αδικήθηκε, αδικήθηκαν κι άλλες χώρες», τόνισε η Ευ. Πλατανιώτη

Χαλκιδική: «Δεν μας έχουν πει τίποτα από την κατασκήνωση» – Τι λέει ο πατέρας της 8χρονης

Χαλκιδική: «Δεν μας έχουν πει τίποτα από την κατασκήνωση» – Τι λέει ο πατέρας της 8χρονης

«Φοβάμαι ότι το παιδί μπορεί να πνίγηκε καθώς κολυμπούσε και να μην το κατάλαβαν εκείνη…