Ιωάννινα: Διευθυντής δημοτικού παραιτήθηκε για να μην αξιολογήσει συνάδελφό του

Πρόκεται η τρίτη παραίτηση Διευθυντή σε σχολική μονάδα των Ιωαννίνων για τον ίδιο μάλιστα λόγο

sxoleio 640x426 1

Στην παραίτηση οδηγήθηκε Διευθυντής Δημοτικού Σχολείου των  Ιωαννίνων ο οποίος επέλεξε να αντιμετωπίσει ακόμη και τις πειθαρχικές κυρώσεις παρά να αξιολογήσει συνάδελφό του, σύμφωνα με το epiruspost.gr

Μάλιστα τους λόγους εξηγεί εκτενώς σε επιστολή που έχει απευθύνει στη ΔΟΕ και στον τοπικό σύλλογο εκπαιδευτικών.

Ο ίδιος πριν από είκοσι ημέρες περίπου κλήθηκε στην Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για να συζητηθεί το θέμα της μη συμμετοχής του στην διαδικασία της ατομικής αξιολόγησης.

Συνέχεια της συνάντησης αυτής και της προειδοποίησης για πειθαρχικό εναντίον του ήταν η παραίτησή του από την θέση του Διευθυντή του σχολείου.

Σύμφωνα με πληροφορίες είναι η τρίτη παραίτηση Διευθυντή σε σχολική μονάδα των Ιωαννίνων για τον ίδιο μάλιστα λόγο… Ως αντίδραση και άρνηση στην αξιολόγηση.

Στην επιστολή αναφέρει:

”Σας ενημερώνω ότι στις 7/8/2024 το πρωί συναντήθηκα, με την κ. Δ/ντρια ΠΕ Ιωαννίνων ύστερα από πρόσκλησή της, για να συζητήσουμε το θέμα της μη συμμετοχής μου ως Διευθυντής, στις διαδικασίες της ατομικής αξιολόγησης, καθώς, ακολουθώντας τις οδηγίες του συνδικαλιστικού μας οργάνου, ήμουν και παραμένω σε απεργία-αποχή.

Η Διευθύντρια Εκπαίδευσης μου έθεσε το ζήτημα, ότι σύμφωνα με οδηγίες του Γ. Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας θα πρέπει να επιλέξω μέχρι το μεσημέρι της ίδιας μέρας, ανάμεσα στην αξιολόγηση συναδέλφου του σχολείου μου που αξιολογήθηκε στο πεδίο Α1 ή την μελλοντική πειθαρχική μου δίωξη για παράβαση καθήκοντος με επιπτώσεις χρηματικής ποινής τουλάχιστον ενός μισθού, μη εξέλιξη ΜΚ και αποκλεισμό από κάθε θέση ευθύνης για τα επόμενα οκτώ χρόνια. Επιπλέον μου έθεσε το ζήτημα, ότι πιθανή παραπομπή μου σε πειθαρχικές διαδικασίες, θα σημάνει τον εγκλωβισμό μου ως προς τη συνταξιοδότησή μου, καθώς διανύω το 37ο έτος της υπηρεσίας μου και – όπως μου είπε -τα πειθαρχικά διαρκούν περίπου επτά χρόνια.

Την ίδια μέρα το μεσημέρι υπέβαλα μέσω του σχολείου μου την παραίτησή μου για προσωπικούς λόγους από τα καθήκοντα του Δ/ντή του ΔΣ Ιωαννίνων. Όπως εξήγησα και προφορικά στην κα Διευθύντρια Εκπαίδευσης παραιτούμαι επειδή δεν μπορώ να κάνω πράγματα που έρχονται σε αντίθεση με τη συνείδησή μου, και με ό,τι θεωρώ ηθικό με βάση το αξιακό μου σύστημα. Αδυνατώ να υλοποιήσω κατευθύνσεις αντίθετες με την πραγματολογική, επιστημονική και φιλοσοφική ερμηνεία των πραγμάτων της εκπ/σης, με την αξιοπρεπή εργασιακή μου πορεία όλα αυτά τα χρόνια.

Θεωρώ ευθεία απειλή την παραπομπή μου στο «πειθαρχείο», η οποία καθόλου δεν με φοβίζει αλλά με γεμίζει πίκρα. Αλήθεια, αυτή είναι η ανταμοιβή όλων αυτών που εργάστηκαν με ταπεινότητα, σωφροσύνη και τεράστιο μόχθο για την εκπ/ση μαθητών/τριών της Γενικής και της Ειδικής Αγωγής, των νέων αυτών που αποτελούν το μέλλον αυτής της χώρας; Αυτή είναι η αντιμετώπιση όσων έχουν το σθένος να υψώσουν τη φωνή και το μπόι τους μπροστά στα κακώς κείμενα της εκπ/σης και στην ατομική αξιολόγηση που μόνο τη βελτίωση της εκπαίδευσης δεν θα φέρει; Άραγε, ο άκρατος ανταγωνισμός, ο «κανιβαλισμός» και η καχυποψία που ήδη έχουν αρχίσει να κάνουν την εμφάνισή τους –λόγω αξιολόγησης – στους Συλλόγους Διδασκόντων, είναι το «νέο» που επιδιώκεται να καθιερωθεί στην Εκπαίδευση και κατά προέκταση στην κοινωνία;

Δημοφιλή!! Στους νεοδιόριστους των μακρινών προορισμών
Είχα την ελπίδα ότι μπροστά στην καθολική αντίδραση των εκπαιδευτικών στην ατομική αξιολόγηση ο κ. Υπουργός Παιδείας θα έσκυβε να διορθώσει όλα αυτά που διχάζουν τον εκπ/κό κόσμο. Δυστυχώς τίποτα από αυτά δεν έγινε, αντίθετα, μέσω του κ. Γ. Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας, των Περιφερειακών Δ/ντών εκπ/σης, των Δ/ντών Π&Δ Εκπ/σης, καθώς και ορισμένων θερμόαιμων Δ/ντών σχολείων, επιχειρείται κατακολόκαιρο με αυταρχικές μεθόδους και απειλές, να προχωρήσει η αξιολόγηση όπως-όπως, με συνοπτικές και παράτυπες διαδικασίες και μετά βλέπουμε. Ίσως δεν έχουν ακόμη αντιληφθεί ότι η τρομοκρατία και ο εκφοβισμός δείχνει το δρόμο του αγώνα και φέρνει αντίθετα αποτελέσματα.

Έχω αποδείξει σε όλη μου την εργασιακή ζωή τόσο από τη θέση του δασκάλου όσο και από τη θέση του Διευθυντή σχολείου, ότι είμαι φανατικός υποστηρικτής της συναδελφικότητας, της αρμονικής λειτουργίας των σχολικών μονάδων, του παιδαγωγικού προγραμματισμού, της τήρησης από τους εκπαιδευτικούς των εργασιακών τους υποχρεώσεων, της υψηλής παιδαγωγικής ευθύνης που επιβάλλεται να έχει κάθε εκπαιδευτικός απέναντι στους μαθητές του. Ακριβώς αυτοί είναι και οι λόγοι που δεν μπορώ να συναινέσω στις διαδικασίες της συγκεκριμένης αξιολόγησης.

Δημοφιλή!! Διαμαρτυρία στη διεύθυνση Π.Ε. Αν. Αττικής – Παράνομες οι συμπτύξεις τμημάτων και οι νέες υπεραριθμίες – Θα ενημερωθούν οι γονείς
Σας καλώ να πάρετε θέση.

Με εκτίμηση πολλή”.

Ειδήσεις σήμερα:

Απελπισμένες προσπάθειες στον ΣΚΑΪ για να ξελασπώσουν την κυβέρνηση: Ατάκες… «φωτιά» από Παυλόπουλο, Οικονόμου και Πορτοσάλτε (video)

Σεισμοί: Αυτά είναι όλα τα ενεργά ρήγματα στην Ελλάδα – Δείτε αναλυτικά τον χάρτη

Νέα επίθεση κατά πάντων για τα νεκρά ψάρια από τον Μπέο – Φταίνε όλοι εκτός από τον ίδιο

Νέες αιχμές Φάμελλου κατά Κασσελάκη – Έχω θέσει ζήτημα πολιτικής της ηγεσίας (video)

 

Παραολυμπιακοί Αγώνες: Η τυφλή 51χρονη Iταλίδα τρανς είναι η πρώτη που συμμετέχει στη διοργάνωση

valentina

Παραολυμπιακοί Αγώνες: Η τυφλή 51χρονη Iταλίδα τρανς είναι η πρώτη που συμμετέχει στη διοργάνωση

Σε ηλικία 14 ετών η Πετρίλο διαγνώστηκε με σύνδρομο Stargardt, με τις οπτικές ικανότητες της…