Newsroom

Newsroom

Μετά τη Γαλλία και στην Ελλάδα η πρωτοβουλία που κάνει τον καταναλωτή, αφεντικό

 Στον "αέρα" το πρώτο ερωτηματολόγιο

marka katanaloti

Ριζικές και “επαναστατικές” αλλαγές στο εμπόριο των καταναλωτικών προϊόντων (όπως -μεταξύ άλλων- το γάλα, τα αυγά, το βούτηρο, το μέλι και το λάδι), αλλά και θετικές αλλαγές στη βιωσιμότητα των παραγωγών, φέρνει η πρωτοβουλία “ΜΑΡΚΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ – ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ;”, που μετά την πρωτοφανή επιτυχία που σημείωσε στην Γαλλία, έρχεται και στην χώρα μας.

Σκοπός αυτής της πρωτοβουλίας είναι οι καταναλωτές να αποφασίζουν για τις προδιαγραφές, την ποιότητα και την τιμή των προϊόντων, έχοντας πλήρη γνώση για το που πηγαίνουν τα χρήματά τους, στηρίζοντας ταυτόχρονα τους Έλληνες παραγωγούς.

Η πλατφόρμα συμμετοχής “Η ΜΑΡΚΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ” έχει ως στόχο να μπορούμε να αγοράζουμε προϊόντα που ανταποκρίνονται στις προσδοκίες μας και τις καλές πρακτικές παραγωγής, ενώ ταυτόχρονα να αποφασίζουμε το οικονομικό αντίκτυπο στην τελική τιμή πώλησης.

Στην διαδικτυακή πλατφόρμα www.imarkatoukatanaloti.gr, θα αναρτώνται ερωτηματολόγια με τις προδιαγραφές του κάθε προϊόντος. Οι καταναλωτές επιλέγουν τα χαρακτηριστικά που επιθυμούν βλέποντας διαδραστικά σε πραγματικό χρόνο το πως η κάθε επιλογή τους επηρεάζει τη τελική τιμή λιανικής πώληση. Τα προϊόντα έπειτα θα παράγονται, ακολουθώντας υπεύθυνα τις προδιαγραφές που θα έχουν αποφασίσει οι καταναλωτές. Αυτό επιτρέπει μια σημαντική εξοικονόμηση στη τελική τιμή πώλησης από την οποία επωφελείται και ο παραγωγός που θα αμείβεται καλύτερα, προσφέροντας ασύγκριτα πιο ποιοτικά προϊόντα με σημαντικό αντίκτυπο και στο περιβάλλον.

Το πρώτο ερωτηματολόγιο, αφορά το γάλα το οποίο και θα είναι το πρώτο προϊόν που θα βγει στα ράφια των σούπερ μάρκετ.

Συμπληρώστε το στην παρακάτω διεύθυνση:

https://www.imarkatoukatanaloti.gr/gr/-/%CF%86%CF%81%CE%B5%CF%83%CE%BA%CE%BF-%CE%B1%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BD%CE%BF-%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CE%B1

Γιατί να ψηφίσετε ;
 

Γιατί τα προϊόντα θα δημιουργηθούν σύμφωνα με τις δικές σας προδιαγραφές
Γιατί η ψήφος σας είναι δήλωση συμμετοχής στις επόμενες ψηφοφορίες. Θα μπορούμε έτσι να σας ενημερώνουμε κάθε φορά που ένα ερωτηματολόγιο προϊόντος θα είναι online 
Γιατί έμπρακτα στηρίζετε τους Έλληνες Παραγωγούς
Γιατί η Μάρκα Του Καταναλωτή «Ποιος είναι το Αφεντικό;» είναι η δική σας μάρκα και θέλουμε να είναι αξιόπιστη, δίκαιη, διαφανής

Ψυχικό: Φωτογραφία του τοπογράφου βρέθηκε στο κινητό του εκτελεστή – Υποψίες ότι τον παρακολουθούσε

psixiko001

Ψυχικό: Φωτογραφία του τοπογράφου βρέθηκε στο κινητό του εκτελεστή – Υποψίες ότι τον παρακολουθούσε

Τα νέα αυτά δεδομένα εγείρουν υποψίες ότι ο εκτελεστής και προφυλακισμένος σήμερα 44χρονος, είχε τον…

Θεσσαλονίκη: Ένοχοι οι δύο κατηγορούμενοι που σκότωσαν 52χρονο επειδή τάιζε αδέσποτα

σκυλια

Θεσσαλονίκη: Ένοχοι οι δύο κατηγορούμενοι που σκότωσαν 52χρονο επειδή τάιζε αδέσποτα

Έχοντας δεχθεί πλήγματα με γυμνά χέρια στο σώμα του, το θύμα παραλήφθηκε από ασθενοφόρο του…

Συναγερμός στην Κίνα: Τουλάχιστον 6 νεκροί από τη φωτιά σε εμπορικό κέντρο – Αγωνία για τους παγιδευμένους (Video)

2986d1b5 kina

Συναγερμός στην Κίνα: Τουλάχιστον 6 νεκροί από τη φωτιά σε εμπορικό κέντρο – Αγωνία για τους παγιδευμένους (Video)

«Προς το παρόν, έξι άνθρωποι είναι νεκροί. Οι ομάδες διάσωσης συνεχίζουν τις έρευνές τους και…

Ρέντης: Δολοφονική επίθεση εργοδότη σε βάρος μετανάστη εργάτη – «Τον χτύπησε με αυτοκίνητο επιδιώκοντας να τον λιώσει» (Εικόνες)

jamie fenn gzBvE6 ohGA unsplash

Ρέντης: Δολοφονική επίθεση εργοδότη σε βάρος μετανάστη εργάτη – «Τον χτύπησε με αυτοκίνητο επιδιώκοντας να τον λιώσει» (Εικόνες)

Το αφεντικό τον χτύπησε με γροθιές και κλωτσιές και μετά τον καταδίωξε και τον χτύπησε…