Newsroom

Newsroom

Μπετόβεν – Τσαλαρούχης: Ένας συναρπαστικός μουσικός διάλογος

Ένας μουσικός διάλογος ανάμεσα στο χτες και το σήμερα με τους μουσικούς της διάσημης πλέον Καμεράτα-ορχήστρας των Φίλων της Μουσικής, υπό τη διεύθυνση του διακεκριμένου συνθέτη Φίλιππου Τσαλαχούρη.

587f7b181dc5247a078b45c6

Αφορμή δύο κοντσέρτα για πιάνο, μέσα από τη ματιά του ίδιου του Τσαλαχούρη, με σολίστ δύο από τους πλέον διακεκριμένους Έλληνες πιανίστες.

Ο Μπετόβεν συνέθεσε το Κοντσέρτο αρ. 0 για πιάνο & ορχήστρα, Wo04 το 1784 σε ηλικία δεκατεσσάρων ετών. Το «παιδικό» αυτό έργο, κατακλύζεται από ψήγματα μεγαλοφυΐας ενώ η πιανιστική γραφή είναι ιδιαίτερα απαιτητική και εξελιγμένη. Το κοντσέρτο αρ. 0 έφθασε στις ημέρες μας αποσπασματικά αφού από το διάλογο του πιάνου με την ορχήστρα «λείπει» η ορχήστρα, η οποία ειναι στενογραφικά γραμμένη ως μέρος του πιάνου. Έπειτα από παραγγελία της Καμεράτα το 2013 ο Φίλιππος Τσαλαχούρης ανασυνέθεσε το μέρος της ορχήστρας, ενορχηστρώνοντας κάποια σημεία και χτίζοντας από την αρχή το ορχηστρικό περιβάλλον της συνοδείας. Σολιστ, η γνωστή πιανίστα Ελισάβετ Κουναλάκη.

Το Κοντσέρτο αρ. 2 για πιάνο & ορχήστρα, opus 95 του Φίλιππου Τσαλαχούρη παρουσιάζεται σε πρώτη παγκόσμια εκτέλεση.

Ολοκληρώθηκε τον περασμένο Μάρτιο και αποτελεί φόρο τιμής στον J. S. Bach θέματα του οποίου διατρέχουν ολόκληρη την παρτιτούρα. Σκοτεινό, ενίοτε θορυβώδες, τραγικό αλλά και λυρικό έχει σκοπό να αφήσει στη μνήμη του ακροατή κάτι από το φιλοσοφικό νόημα της μουσικής γραφής. Σολίστ ο διακεκριμένος πιανίστας Θοδωρής Τζοβανάκης.

Η Καμεράτα υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Γιώργου Πέτρου, συνεχίζει να γοητεύει και να συναρπάζει το κοινό όπου κι αν εμφανίζεται, στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό. Γνωστή διεθνώς ως Αrmonia Atenea, ηχογραφεί σε μεγάλες δισκογραφικές εταιρείες κύρους όπως η DECCA και η Deutsche Gramophone και συλλέγει, πλέον διακρίσεις: Diapason d’ Or del’ annee, Choc del’annee, International Opera Award, Stanley Sadie Prize, BBC Ιnternational Record Review. Εμφανίζεται τακτικά στις σημαντικότερες ευρωπαϊκές αίθουσες (The Royal Concertgebouw, Salle Pleyel, Opera Royal – Versailles, Theater an der Wien, Opera Monte-Carlo) και φεστιβάλ (Salzburg, BBC-Proms, Klara festival).

ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ Φ.ΤΣΑΛΑΧΟΥΡΗ

Ο Φίλιππος Τσαλαχούρης είναι ένας από τους πλέον δραστήριους συνθέτες της γενιάς με 98 έργα και δεκάδες εκτελέσεις στην Ελλάδα και σε περισσότερες από είκοσι χώρες. Ξεχωρίζουν οι πέντε συμφωνίες, η όπερα Ιούλιος Καίσαρας, τα πέντε κουαρτέτα εγχόρδων, κοντσέρτα, οι τρεις λειτουργίες, έργα μουσικής δωματίου, χορωδιακά κ.α. Είναι καθηγητής στο Ωδείο Αθηνών. Το 2008 τιμήθηκε για το έργο του από την Ακαδημία Αθηνών με το βραβείο «Παπαϊωάννου».

Τιμές εισιτηρίων:

10 € ΖΩΝΗ Β, 15 € ΖΩΝΗ Α.

Ειδικές τιμές: 4 € (Φοιτητές, νέοι, άνεργοι, ΑΜΕΑ), 6 € (65+, πολύτεκνοι).

Αναγνώστης χειλιών «διαβάζει» τι είπε ο εκνευρισμένος Κάρολος στον φρουρό για να βοηθήσει την Καμίλα με το παλτό της

karolow

Αναγνώστης χειλιών «διαβάζει» τι είπε ο εκνευρισμένος Κάρολος στον φρουρό για να βοηθήσει την Καμίλα με το παλτό της

Ο βασιλιάς Κάρολος και η βασίλισσα Καμίλα βρέθηκαν στα νησιά της Μάγχης τα απρόοπτα της…

Ταϊλάνδη: Θρίλερ με 6 νεκρούς που έφτασαν στο ίδιο ξενοδοχείο σε διαφορετικό χρόνο – Βρέθηκαν με αφρούς στο στόμα (Εικόνες)

bangkong

Ταϊλάνδη: Θρίλερ με 6 νεκρούς που έφτασαν στο ίδιο ξενοδοχείο σε διαφορετικό χρόνο – Βρέθηκαν με αφρούς στο στόμα (Εικόνες)

Αναστάτωση έχει προκληθεί στην Ταϊλάνδη, μετά την ανακάλυψη έξι πτωμάτων, σε πολυτελές ξενοδοχείο της πρωτεύουσας.…

Μύκονος: Τουρίστες μοίρασαν λεφτά σε παιδιά Ρομά – Έδωσαν ακόμα και χαρτονομίσματα των 100 ευρώ (video)

Καταγραφή 15

Μύκονος: Τουρίστες μοίρασαν λεφτά σε παιδιά Ρομά – Έδωσαν ακόμα και χαρτονομίσματα των 100 ευρώ (video)

Το ζευγάρι είδε ότι τα συγκεκριμένα παιδιά ζητιάνευαν και αποφάσισε να τους προσφέρει χρήματα

Πολάκης για Συρεγγέλα: «Ούτε λέξη πίσω – Της είχαν δώσει εντολή να μην με αφήσει να μιλήσω» (video)

5613501

Πολάκης για Συρεγγέλα: «Ούτε λέξη πίσω – Της είχαν δώσει εντολή να μην με αφήσει να μιλήσω» (video)

«Mίλαγε πάνω μου με αγενέστατο τρόπο και δεν ήξερε το αντικείμενο καν γιατί κουβεντιάζαμε», τόνισε…