Με ένα χιουμοριστικό βίντεο το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας προσπαθεί να πείσει τους πολίτες να κάνουν το αυτονόητη για τους συνάνθρωπους τους …να δώσουν αίμα .
Με μότο «μπορεί κάποιες φορές να νιώθεις άχρηστος. Αλλά έχεις κάτι μέσα σου που είναι χρήσιμο. Δώσε αίμα και σώσε, όχι μία, αλλά τρεις ζωές» το ΕΚΕΑ φαίνεται πως θα καταφέρει τον σκοπό του καθώς το συγκεκριμένου βίντεο απευθύνεται κυρίως στη νεότερη γενιά που πρέπει να μπει στην κουλτούρα της αιμοδοσίας
«Απελπιστικά χαμηλά» είναι ξανά, σύμφωνα με το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας, τα εθνικά αποθέματα αίματος. Μετά από μια μεγάλη «ανάσα» που δόθηκε μετά την περσινή διαφημιστική καμπάνια η χώρα μας αντιμετωπίζει ξανά έλλειψη αποθεμάτων αίματος.
Το πρόβλημα που αντιμετωπίζει το ΕΚΕΑ είναι ότι, λόγω της μικρής διάρκειας ζωής του αίματος, τα περιστασιακά φαινόμενα μαζικής αιμοδοσίας που μπορεί να προκαλέσει μια διαφήμιση, έχουν περιορισμένο αντίκτυπο, καθώς το αίμα αυτό σύντομα θα λήξει και τα αποθέματα θα τελειώσουν. «Αντίθετα, αυτό που απαιτείται είναι μία σταθερή ροή αίματος και μία συνολικότερη στροφή του κόσμου προς τον εθελοντισμό», αναφέρει το ΕΚΕΑ.
Ως εκ τούτου το Κέντρο αποφάσισε για φέτος να δημιουργήσει αυτή την ανατρεπτική διαφημιστική καμπάνια που να αποσκοπεί στην «αλλαγή κουλτούρας του Έλληνα αιμοδότη».
Παράλληλα με το σποτάκι που θα προβληθεί τόσο στην τηλεόραση, όσο και στο YouTube, το ΕΚΕΑ έχει ετοιμάσει αυτοκόλλητα, αφίσες και τη σελίδα bloodyuseless στο Facebook, που θα βοηθήσουν στη διάδοση του μηνύματος της καμπάνιας.