Η απάντηση, παραδόξως, είναι ναι. Στη Σοβιετική Ένωση και αργότερα στη Ρωσία μηχανικοί χρησιμοποιούσαν παλιές τουρμπίνες από μαχητικά αεροσκάφη MiG για να απομακρύνουν και να λιώνουν χιόνι και πάγο. Από πολύ νωρίς χρησιμοποίησαν τους κινητήρες τζετ Klimov VK-1,τους οποίους τοποθετούσαν στο μπροστά μέρος ειδικά διαμορφωμένων φορτηγών αλλά και τρένων.
Η ιδέα εξαπλώθηκε και σε αρκετές γειτονικές χώρες όπως η Τσεχία και η Ουγγαρία. Να σημειωθεί μάλιστα ότι με άλλους κινητήρες κατάφεραν να κατασκευάσουν και μηχανές για την κατάσβεση πολύ μεγάλων πυρκαγιών και να σταματούν φωτιές σε πετρελαιοπηγές.
Θα μπορούσαμε λοιπόν να ξηλώσουμε τον κινητήρα ενός Rafale και να τον φέρουμε στη διασταύρωση Ιουστινιανού και Καλλιδρομίου που παραμένει παγοδρόμιο εδώ και ημέρες. Θα ήταν ίσως η μόνη φορά που θα χρησιμοποιηθεί για κάτι χρήσιμο εκτός από το να μοιράζει μίζες σε αξιωματούχους και να καταναλώνει άχρηστα καύσιμα με την «ελπίδα» ότι κάποτε θα καταφέρει να σκοτώσει και ανθρώπους.
Την καλύτερη χρήση βέβαια έχουν τα Rafale τα οποία ΔΕΝ αγοράζεις και με τα χρήματα προσφέρεις ασθενοφόρα, εκχιονιστικά, πυροσβεστικά, ΜΕΘ και θέρμανση σε σχολεία και νοσοκομεία.
Αν πάντως αποφασίσεις να χρησιμοποιήσεις δυνάμεις του στρατού για την αντιμετώπιση καιρικών φαινομένων πρέπει να θυμάσαι μια άλλη βασική αρχή: Το να στέλνεις στρατιώτες στην Αττική οδό για να καθαρίζουν το χιόνι και να απεγκλωβίζουν ανθρώπους σημαίνει ότι χαρίζεις χρήματα φορολογούμενων στον Μπόμπολα ώστε αυτός να μην χρειαστεί να προσλάβει υπαλλήλους και να νοικιάσει εξοπλισμό. Από την άλλη γι’ αυτό υπάρχουν οι στρατοί, για να εξυπηρετούν τις ανάγκες των εθνικών αστικ΄ών τάξεων
Πηγή: Infowar
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στην κατηγορία «Απόψεις» εκφράζουν τον/την συντάκτη/τριά τους και οι θέσεις δεν συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του koutipandoras.gr