“Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι διαμετακομιστικό κέντρο διακίνησης από και προς τις χώρες της Βαλκανικής, πολλών ειδών φορτίων, ήτοι: χύμα, γενικά, εμπορευματοκιβώτια, με απόλυτη ανάγκη ύπαρξης της γ’ βάρδιας”, επισημαίνουν οι ναυτιλιακοί πράκτορες. “Η συνένωση των τελωνείων α’ και β’ πραγματοποιήθηκε με στόχο να μηδενιστεί η έλλειψη υπαλλήλων. Η χρήση της γ’ βάρδιας με οικονομική επιβάρυνση του αιτούντος (δηλαδή την πληρωμή ΔΕΤΕ) καταργήθηκε με νομοθεσία από την τρόικα. Τώρα πώς θα λειτουργήσει; Πώς θα εγκρίνεται η γ’ βάρδια; Ποιος θα ορίζει την ανάγκη εργασίας της γ’ βάρδιας; Αξιοσημείωτες λεπτομέρειες”, υπογραμμίζουν.
“Πιστεύουμε ότι θα πρέπει να καταργηθεί αυτή η απόφαση και με νηφάλιο τρόπο να βοηθηθεί η πρόοδος του λιμανιού, που είναι πρόοδος όλης της επιχειρηματικής κοινότητος και της Ελλάδος, αλλιώς απαξιώνεται παντελώς το λιμάνι, προς τέρψιν και ευχαρίστηση του κάθε είδους ανταγωνιστή του”, καταλήγει στην ανακοίνωση ο Συλλόγος Ναυτικών Πρακτόρων Θεσσαλονίκης.