Νέα Καμπάνια της Stoiximan για το Υπεύθυνο Παιχνίδι

Για τη Stoiximan, την κορυφαία εταιρεία διαδικτυακού στοιχηματισμού στην Ελλάδα, το Υπεύθυνο Παιχνίδι δεν αποτέλεσε ποτέ απλώς μια συμβατική υποχρέωση, αλλά συμπεριλήφθηκε από την πρώτη στιγμή της λειτουργίας της στην καρδιά των αξιών και των «κανόνων» που πρέπει που διέπουν την εταιρεία και επικοινωνούνται/προωθούνται προς το κοινό. 

stixoiman2

Η στάση και η συνηγορία για Υπεύθυνο Παιχνίδι αποτελεί βασική στρατηγική επιλογή.

Έτσι, με γνώμονα αυτή την προδιάθεση και πεποίθηση, η εταιρεία λάνσαρε μια νέα καμπάνια επικοινωνίας που υλοποιήθηκε από τη διαφημιστική εταιρεία Another Circus με κεντρικό μήνυμα «ΑΠΟΛΑΥΣΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ – ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ», εστιάζοντας στη σημασία του ελέγχου του παιχνιδιού από τον κάθε παίκτη, αλλά και στο γεγονός πως στην πραγματικότητα, αυτό που κάνει ένα παίκτη πολύ καλό είναι να ξέρει πότε να σταματήσει και να απολαύσει την παρακολούθηση ενός παιχνιδιού.

Μάλιστα, ο κ. Πάνος Κωνσταντόπουλος, Διευθυντής Μarketing και Επικοινωνίας της Stoiximan, με αφορμή την έναρξη της διαφημιστικής καμπάνιας σημείωσε: «Πιστεύουμε πως η επιτυχία μας σαν εταιρεία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με μια υγιή και άριστη παικτική εμπειρία για όλους όσους χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες μας. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, για να συνεχίσουμε να εξασφαλίζουμε ένα ασφαλές και αξιόπιστο περιβάλλον όπου μπορεί ο καθένας μας να χαρεί το παιχνίδι υπεύθυνα, ακολουθήσαμε μια προσέγγιση τριών αξόνων. Υπεύθυνες Υπηρεσίες – Υπεύθυνα Προϊόντα – Απόρρητο Επικοινωνιών. Το Υπεύθυνο Παιχνίδι αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο της κουλτούρας της Stoiximan γύρω από τον ασφαλή και βιώσιμο διαδικτυακό στοιχηματισμό, με την επιτυχία της προσπάθειας να είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την αποδοχή από την κοινωνία και τη συμμετοχή των ενδιαφερόμενων μελών σε μια κοινή προσπάθεια».

H Stoiximan συνεχίζει να επενδύει σε πρωτοβουλίες που προστατεύουν τον παίκτη από υπέρμετρη στοιχηματική δράση, για τη διατήρηση του ελέγχου και τη διασφάλιση μιας ευχάριστης παικτικής εμπειρίας. Αυτές ενδεικτικά περιλαμβάνουν:

– Ημερήσια, Μηνιαία & Ετήσια όρια απωλειών & καταθέσεων οριζόμενα από τους πελάτες/μέλη

– Επιλογή Αυτο-Αποκλεισμού κατόπιν επικοινωνίας με την Υποστήριξη Πελατών

– Επιλογή για ειδοποίηση παικτικής δραστηριότητας

– Σύνδεσμοι για φορείς παροχής βοήθειας

– Πληροφορίες για ενημέρωση και αυτο-προστασία

– Πληροφορίες και εργαλεία για την προστασία των ανηλίκων

Ράνια Τζίμα: «Μου πήρε πάρα πολλά χρόνια να πάω στο ρεπορτάζ με φούστα – Στο σπίτι μου δεν υπάρχει καθρέπτης» (Video)

Ράνια Τζίμα: «Μου πήρε πάρα πολλά χρόνια να πάω στο ρεπορτάζ με φούστα – Στο σπίτι μου δεν υπάρχει καθρέπτης» (Video)

«Ίσως αισθανόμουν ότι, αν η θηλυκότητα μου φαινόταν στα ρούχα μου, αυτό θα με έκανε…

Αχιλλέας Μπέος: Έκανε μπάνιο και σόου στα νερά του Παγασητικού – «Μη φοβάστε, είναι πεντακάθαρα» (video)

Αχιλλέας Μπέος: Έκανε μπάνιο και σόου στα νερά του Παγασητικού – «Μη φοβάστε, είναι πεντακάθαρα» (video)

Για ακόμα μια φορά ο Αχιλλέας Μπέος αποφάσισε να βουτήξει στα νερά του Βόλου για…

Τέμπη: Νέα σοκαριστική έκθεση Αμερικανού ειδικού για την έκρηξη – «30 επιβάτες απανθρακώθηκαν ακαριαία»

Τέμπη: Νέα σοκαριστική έκθεση Αμερικανού ειδικού για την έκρηξη – «30 επιβάτες απανθρακώθηκαν ακαριαία»

«Είναι πολύ πιθανό ότι η εμπορική αμαξοστοιχία μετέφερε βενζόλιο, τολουόλιο και ξυλόλιο», αναφέρεται στην έκθεση

Αυτές είναι οι 20 ταξιδιωτικές εμπειρίες που πρέπει να ζήσετε στην Ελλάδα έστω για μία φορά: Το αποθεωτικό άρθρο της Telegraph

Αυτές είναι οι 20 ταξιδιωτικές εμπειρίες που πρέπει να ζήσετε στην Ελλάδα έστω για μία φορά: Το αποθεωτικό άρθρο της Telegraph

20 ταξιδιωτικές εμπειρίες που πρέπει να ζήσει κάποιος στην Ελλάδα παρουσίασε η Telegraph

Τραγωδία στη Σιέρα Λεόνε: Τουλάχιστον 8 νεκροί μετά από κατάρρευση κτιρίου – 3 παιδιά ανάμεσα στα θύματα (Εικόνες/ Βίντεο)

Τραγωδία στη Σιέρα Λεόνε: Τουλάχιστον 8 νεκροί μετά από κατάρρευση κτιρίου – 3 παιδιά ανάμεσα στα θύματα (Εικόνες/ Βίντεο)

«Μέχρι στιγμής διασώθηκαν έξι άνθρωποι και οκτώ έχει επιβεβαιωθεί ότι είναι νεκροί»: τρεις άνδρες, δύο…