Οι εποχές που οι διαφημιστές έκαναν ουρά έξω από τα γραφεία τηλεοπτικών καναλιών προκειμένου να διαφημίσουν τα προϊόντα τους, αποτελούν πλέον παρελθόν. Η παντοκρατορία της τηλεόρασης στις διαφημιστικές δαπάνες αποτελεί πλέον παρελθόν και πλέον ολοένα και περισσότεροι διαφημιστές στρέφονται στο διαδίκτυο.
Αυτό προκύπτει από έρευνα της ZenithOptimedia της Publicis, σύμφωνα με την οποία η τηλεόραση αναμένεται να αποσπάσει το 40,2% των 532 δισ. δολ. της παγκόσμιας διαφημιστικής αγοράς το 2013, ενώ το 2016 αναμένεται να μειωθεί στο 39,3%/.
Αντίθετα προβλέπεται σημαντική αύξηση του διαδικτύου. Συγκεκριμένα το μερίδιο του internet στις διεθνείς διαφημιστικές δαπάνες, από 20,6% το 2013 θα αυξηθεί στο 26,6% το 2016.
Μέχρι στιγμής η στροφή στο ίντερνετ γινόταν μόνο σε βάρος των έντυπων μέσων ενημέρωσης. Φαίνεται όμως ότι πλέον οι ισορροπίες αλλάζουν.