Παναθηναϊκός: Υπέταξε με τρίποντα την Αρμάνι Μιλάνο (80-72)

Με 15/28 τρίποντα (6/9 από τον Κέι Σι Ρίβερς και 3/4 από τον Ματ Λοτζέσκι), ο Παναθηναϊκός "καθάρισε" την Αρμάνι Μιλάνο, 80-72, στο ΟΑΚΑ, για την 12η αγωνιστική και αναρριχήθηκε στην 3η θέση του βαθμολογικού πίνακα (8-4).

5a343dc81dc52418228b45d6

Σε ένα παιχνίδι με… πολλά νεύρα που είχε ως αποτέλεσμα την αποβολή του Τζόρνταν Θίοντορ, οι «πράσινοι» υποχρέωσαν τους Ιταλούς στην 9η ήττα τους, παρά το κακό ξεκίνημα των παικτών του Πασκουάλ.

Ο Ρίβερς πήρε από το… χέρι τον Παναθηναϊκό σημειώνοντας 20 πόντους, ενώ ο Λοτζέσκι πέτυχε 14. Τραυματίστηκε στην κλείδα ο Νικ Καλάθης και δεν επέστρεψε στο παρκέ έκτοτε. Ο Βλάντιμιρ Μίτσοφ, με 13 πόντους ήταν ο πρώτος σκόρερ της ομάδας του Σιμόνε Πιανιτζιάνι.

Τα δεκάλεπτα: 14-23, 39-41, 64-57, 80-72

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ SUPERFOODS (Πασκουάλ): Σίνγκλετον 7 (2), Ρίβερς 20 (6), Παππάς 8 (1), Γκιστ 11 (7 ριμπάουντ), Βουγιούκας 1, Λεκαβίτσιους 2, Γκάμπριελ 5 (1), Όγκαστ, Λοτζέσκι 14 (3), Καλάθης 9 (12 ασίστ), Αντετοκούνμπο 3.

ΑΡΜΑΝΙ ΜΙΛΑΝΟ (Πιανιτζάνι): Γκάουντλοκ 7 (1/5 τρίποντα), Μίτσοφ 13, Καλνιέτις 7 (1), Ταρτσέφσκ 9, Τσιντσαρίνι 7, Εμπαγιέ 2, Θίοντορ 9 (1), Τζέφερσον 2, Μπερτάνς, Τζέρελς 5 (1), Γκουντάιτις 11.

Πολάκης: Τι απαντά στις κατηγορίες για σεξιστική επίθεση στην Συρεγγέλα – «Ούτε λέξη πίσω»

Πολάκης

Πολάκης: Τι απαντά στις κατηγορίες για σεξιστική επίθεση στην Συρεγγέλα – «Ούτε λέξη πίσω»

Ο Παύλος Πολάκης έδωσε συνέχεια στο θέμα που έχει προκύψει ανάμεσα στον ίδιο και τη…

«Εξαφανίστηκαν» οι γυναίκες φρουροί του Τραμπ μετά την απόπειρα δολοφονίας του (video)

AP24198153069028

«Εξαφανίστηκαν» οι γυναίκες φρουροί του Τραμπ μετά την απόπειρα δολοφονίας του (video)

Όπως καταγράφεται σε βίντεο από το συνέδριο των Ρεπουμπλικανών στο Μιλγουόκι, κατά την είσοδο του…

Η Πάτρα έγινε… Σαχάρα: Επιχειρηματίας ντύθηκε βεδουίνος και κατήγγειλε εργολάβο που άφησε ημιτελείς εργασίες (video)

cats 108

Η Πάτρα έγινε… Σαχάρα: Επιχειρηματίας ντύθηκε βεδουίνος και κατήγγειλε εργολάβο που άφησε ημιτελείς εργασίες (video)

Τι καταγγέλλει για έργα που έμειναν... στη μέση.