Το σχέδιο που έχει πάρει την έγκριση του υπουργικού συμβουλίου από τον Ιούλιο, στόχος είναι να πάει προς ψήφιση στη Βουλή, τις επόμενες εβδομάδες. Την Παρασκευή (15/9), το θέμα επανέφερε στο προσκήνιο ανακοίνωση του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αυτοκινήτων, με την οποία στο επίκεντρο μπαίνει ο γερασμένος στόλος των ταξί αλλά και η πρόβλεψη που φέρνει ο νέος νόμος, να αυξηθεί επιπλέον ο χρόνος ζωής τους.
Ο Σύνδεσμος, υποστηρίζει ότι η μέση ηλικία των οχημάτων έχει αυξηθεί σε 11,1 χρόνια, με το 66,7% αυτών να είναι πεπερασμένης τεχνολογίας (Euro 2,3). Με βάση τα στοιχεία που παραθέτει, πρόκειται για αυτοκίνητα που εκπέμπουν από 10 έως 16 φορές παραπάνω αιωρούμενα σωματίδια, σε σχέση με τις αντίστοιχες εκπομπές των σύγχρονων οχημάτων (Εuro6).
Οι εισαγωγείς αυτοκινήτων κάνουν λόγο για μεγάλη περιβαλλοντική επιβάρυνση, λόγω των συχνών στάσεων και διελεύσεων των ταξί στο κέντρο που προκαλεί σοβαρές συνέπειες και στην υγεία. Ζητούν μάλιστα από την πολιτεία να προστατέψει την κοινωνία με πολιτικές που δεν ευνοούν τα υπέργηρα οχήματα, όταν μάλιστα σε όλη την Ευρώπη λαμβάνονται μέτρα απόσυρσης των παλαιών ντίζελ αυτοκινήτων και η βιομηχανία έχει αρχίσει να λανσάρει στην αγορά καινούρια ηλεκτροκίνητα μοντέλα.
Πηγή: newmoney.gr