Ποιοι και γιατί παρακολουθούν στενά τις φωτογραφίες που ανεβάζουμε στα social media

Οι φωτογραφίες και τα selfies που μόλις πόσταρες στο λογαριασμό σου στο instagram μπορεί να περιέχουν πολύ περισσότερα και αξιοποιήσημα…

social

Οι φωτογραφίες και τα selfies που μόλις πόσταρες στο λογαριασμό σου στο instagram μπορεί να περιέχουν πολύ περισσότερα και αξιοποιήσημα στοιχεία για κάποιους, από ένα χαμόγελο την αποτύπωση μιας στιγμής ή ένα τοπίο.  Όπως αναφέρει εκτενές άρθρο της Wall Street Journal, στοιχεία όπως το τι φοράμε, αν είμαστε χαρούμενοι ή λυπημένοι, τι κρατάμε στα χέρια μας κλπ είναι μερικά από τα στοιχεία που μπορούν να φανούν πολύτιμα στους διαφημιστές και τους σύγχρονους marketers που τους βοηθούν να δημιουργούν ακόμα πιο στοχευμένες καμπάνιες, στηριζόμενες σε γούστα και trends.

Για το λόγο αυτό εμφανίστηκε μια νέα σοδειά εταιρειών μάρκετινγκ που έχουν ξεκινήσει να «χτενίζουν» και να αναλύουν φωτογραφίες που εμφανίζονται σε site όπως το Instagram, το Flickr, και άλλες σελίδες διαμοιρασμού φωτογραφιών προκειμένου να ‘αλιεύσουν’ τα παραπάνω, πολύτιμα γι’ αυτούς data.   Μια από αυτές, η Ditto Labs Inc. χρησιμοποιεί ένα εξελιγμένο software που σαρώνει τις φωτό μας για να εντοπίσει λογότυπα και να χαρτογραφήσει το πλαίσιο μέσα στο οποίο εμφανίζονται (φοράει κάποιος North Face στη φωτό; Κρατάει Κόκα-Κόλα; κοκ)   Όπως αναφέρει το δημοσίευμα mega-brands όπως η Kraft Food, πληρώνουν εταιρείες όπως η Ditto Labs να εντοπίσουν λογότυπα των προϊόντων τους στο Instagram και στο Tumblr, που συγκεντρώνουν νεότερες ηλικίες και στη συνέχεια αναλύουν μαζί με ποιές ανταγωνιστικές μάρκες τα καταναλώνουν, και πόσο δείχνουν να τα απολαμβάνουν. Κατόπιν η εταιρεία κατατάσσει τους εικονιζόμενους ανυποψίαστους χρήστες σε κατηγορίες όπως «γευσιγνώστης», «φίλαθλος» ανάλογα με το πώς και το πού, καταναλώνουν τα προϊόντα.   Άλλες εταιρείες πάλι, όπως η Piquora Inc., αναφέρει το TIME, μπορεί να αποθηκεύουν για αρκετούς μήνες τεράστιες ποσότητες προσωπικών φωτογραφιών, προκειμένου να αναλύσουν σε βάθος χρόνου την εξέλιξη των trends και του μαζικού γούστου.  

Αυτού του τύπου η νέα σοδειά ψηφιακού marketing, και οι μέθοδοι έξόρυξης data που χρησιμοποιούν, έρχεται να μας υπενθυμίσει ότι άπαξ και πατήσουμε το ‘post’ για να μοιραστούμε τις φωτό μας με φίλους και followers, η δημοσίευσή τους μας στερεί τον έλεγχο του ποιός και πως τις χρησιμοποιεί. «Πρόκειται για ένα τομέα όπου η εμπορική εκμετάλλευση και το επιθετικό μάρκετινγκ, ευδοκιμούν και ανθούν», παραδέχεται ο Joni Lupovitz, αντιπρόεδρος της εταιρείας υπεράσπισης της ιδιωτικής ζωής των παιδιών Common Sense Media. Και τονίζει: «Είναι δύσκολο να αντιληφθούμε ότι επειδή βρεθήκαμε σε ένα συγκεκριμένο τόπο και τραβήξαμε μια φωτογραφία αυτή θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την διαμόρφωση του online προφίλ μας.”

Γράφει ο SPYROS VJ

Πηγή: lifo.gr

Πειραιάς: 16χρονη μαχαίρωσε 19χρονη έξω από κλαμπ – Συνελήφθη μαζί με τον συνεργό της

εκ 2

Πειραιάς: 16χρονη μαχαίρωσε 19χρονη έξω από κλαμπ – Συνελήφθη μαζί με τον συνεργό της

Σοκαριστικό περιστατικό στον Πειραιά, με μια 16χρονη να μαχαιρώνει μια 19χρονη και να την παρατάει

Αυτοκτόνησε ο δημοσιογράφος και συγγραφέας Evan Wright – Είχε ταυτιστεί με την ιστορία της Πάρις Χίλτον

3a91489d839edf3fc448e912e31119ae XL

Αυτοκτόνησε ο δημοσιογράφος και συγγραφέας Evan Wright – Είχε ταυτιστεί με την ιστορία της Πάρις Χίλτον

Ο Wright, είχε προσφάτως μιλήσει για το μετατραυματικό στρες από το οποίο υπέφερε εξαιτίας των βιωμάτων του…

Δέκα τραμπούκοι στα Ανώγεια ξυλοκόπησαν 16χρονο επειδή φορούσε σκουλαρίκι και βερμούδα: Το ξέσπασμα της μητέρας του

Πύργος κοριτσάκι

Δέκα τραμπούκοι στα Ανώγεια ξυλοκόπησαν 16χρονο επειδή φορούσε σκουλαρίκι και βερμούδα: Το ξέσπασμα της μητέρας του

Άγριος ξυλοδαρμός 16χρονου στα Ανώγεια επειδή τόλμησε να φορέσει σκουλαρίκι και βερμούδα

Γιατί η είδηση για το 3χρονο κοριτσάκι που το έσκασε από το σπίτι του στην Κρήτη κρύβει μια σκληρή αλήθεια

Κρητη 3χρονο

Γιατί η είδηση για το 3χρονο κοριτσάκι που το έσκασε από το σπίτι του στην Κρήτη κρύβει μια σκληρή αλήθεια

Το περιστατικό με το παιδάκι στην Κρήτη φέρνει ξανά στο φως μια πολύ σημαντική παθογένεια…

Σπύρος Μπιμπίλας: Απάντησε στον Βλαδίμηρο Κυριακίδη και στο «οι ηθοποιοί δεν πρέπει να μπαίνουν στην πολιτική»

MixCollage 16 Jul 2024 03 42 PM 2235

Σπύρος Μπιμπίλας: Απάντησε στον Βλαδίμηρο Κυριακίδη και στο «οι ηθοποιοί δεν πρέπει να μπαίνουν στην πολιτική»

Μάλιστα ο Σπύρος Μπιμπίλας εξήγησε και τι άλλαξε τον τελευταίο καιρό για τους ηθοποιούς, μετά…