Newsroom

Newsroom

Σε σύσταση Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης προχωρά η κυβέρνηση

Στην σύσταση Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, προχωρά η κυβέρνηση.

1 2204

Στην σύσταση Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, προχωρά η κυβέρνηση.

Η εν λόγω διάταξη προβλέπεται μεταξύ άλλων στο σχέδιο νόμου με τίτλο «Εθνική Επικοινωνιακή Πολιτική, Οργάνωση της Επικοινωνιακής Διπλωματίας και Σύσταση Εθνικού Κέντρου Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας και Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης» που δόθηκε την Πέμπτη σε διαβούλευση μέχρι τις 30 Ιουλίου.
Στο νομοσχέδιο περιλαμβάνονται διατάξεις που αφορούν στην οργάνωση και λειτουργία του θεσμικού πλαισίου της εθνικής επικοινωνιακής πολιτικής και της επικοινωνιακής διπλωματίας της χώρας μας.

Τα προνόμια που θα έχουν οι εγγεγραμμένες στο Μητρώο Επιχειρήσεις Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης θα είναι τα εξής:
α) έχουν πρόσβαση στα ιστορικά αρχεία οπτικοακουστικών μέσων, τα οποία τηρούνται στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας και στα εποπτευόμενα από αυτή νομικά πρόσωπα του δημόσιου τομέα υπό την επιφύλαξη του Νόμου περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας, όπως εκάστοτε ισχύει. Δύνανται δε να κάνουν χρήση του φυλασσόμενου σε αυτά υλικού (αναπαραγωγή, διανομή, παρουσίαση στο κοινό), εφόσον χορηγηθεί σχετική άδεια από τον αρμόδιο για την εθνική επικοινωνιακή πολιτική Υπουργό.
β) περιλαμβάνονται μεταξύ των επιχειρήσεων, στις οποίες κατά τα οριζόμενα στο π.δ. 261/1997 (Α’ 186), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, μπορεί να ανατεθεί η καταχώριση διαφημιστικών ή άλλων συναφών μηνυμάτων του Δημοσίου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα. Με απόφαση του αρμόδιου για την εθνική επικοινωνιακή πολιτική Υπουργού, η οποία δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, καθορίζονται το συνολικό ποσοστό συμμετοχής των Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης στην κατανομή της προϋπολογιζόμενης διαφημιστικής δαπάνης κάθε δημόσιου φορέα καθώς και η διαδικασία επιλογής συγκεκριμένων ηλεκτρονικών μέσων και ανάθεσης σε αυτά της μετάδοσης διαφημιστικών μηνυμάτων.
γ) προτιμώνται ως συνεργάτες και εταίροι στα ερευνητικά, εκπαιδευτικά και λοιπά προγράμματα του Ε.Κ.Ο.Μ.Ε.
δ) μπορούν να ζητούν τη διαπίστευση δημοσιογράφων τους στην τακτική ενημέρωση των πολιτικών συντακτών (Briefing) από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο.

Κατερίνα Στεφανίδη για Μαρινέλλα: «Η μισή χώρα πιστεύει ότι μετά τα 50 πρέπει να φοβάσαι να ζήσεις»

licensed image

Κατερίνα Στεφανίδη για Μαρινέλλα: «Η μισή χώρα πιστεύει ότι μετά τα 50 πρέπει να φοβάσαι να ζήσεις»

Το δικό της σχόλιο για την κατάρρευση της Μαρινέλλας στην σκηνή του Ηρωδείου έκανε η…

Δολοφονία Νασράλα: Εκδίκηση υπόσχεται το Ιράν – Οι επόμενες κινήσεις του Ισραήλ

Nasralla

Δολοφονία Νασράλα: Εκδίκηση υπόσχεται το Ιράν – Οι επόμενες κινήσεις του Ισραήλ

Πηγή προσκείμενη στη Χεζμπολάχ ανακοίνωσε σήμερα τον θάνατο του διοικητή του μετώπου με το Ισραήλ…

Λίβανος: Νεκρός και ο αναπληρωτής διοικητής των Φρουρών της Επανάστασης από ισραηλινά πλήγματα

AP24262521245791

Λίβανος: Νεκρός και ο αναπληρωτής διοικητής των Φρουρών της Επανάστασης από ισραηλινά πλήγματα

Ο θάνατος του Χασάν Νασράλα, που θεωρείτο ο πιο ισχυρός άνδρας στον Λίβανο, κινδυνεύει να…

Διανομείς στη Θεσσαλονίκη: «Δεν πάει άλλο» – Μοτοπορεία και προαναγγελία κινητοποιήσεων και απεργιών

Screenshot 2024 09 28 172033

Διανομείς στη Θεσσαλονίκη: «Δεν πάει άλλο» – Μοτοπορεία και προαναγγελία κινητοποιήσεων και απεργιών

Οι εργαζόμενοι που απασχολούνται στις δύο μεγάλες πλατφόρμες διανομής συγκεντρώθηκαν έξω από το Εργατικό Κέντρο,…