Σπρώχνοντας τα βαγόνια θα λειτουργήσει το κατά τα άλλα αυτόματο Μετρό της Θεσσαλονίκης;

Όταν έπρεπε δεν έβρεχε και τώρα χαλαζώνει!

ΜΕΤΡΟ

Επί δυο ολόκληρα χρόνια, 2019 – 2021, το μόνο που έκαναν για το έργο ήταν να μηδενίζουν με επικοινωνιακά τεχνάσματα την μέχρι τότε πρόοδό του, καθώς και να αποδομούν και να γκρεμίζουν ό,τι είχε γίνει τα προηγούμενα χρόνια. Πηγαίνοντας την πρόοδο του έργου πίσω στο 2017, τότε που ξεκινούσε από το μηδέν ο ταλαιπωρημένος από τις καθυστερήσεις τους σταθμός Βενιζέλου.

Η μόνη τους πρωτοβουλία τα δύο αυτά χρόνια ήταν να μοιράζουν εκατομμύρια ευρώ στον εργολάβο, ως αποτέλεσμα των καθυστερήσεων που οι ίδιοι προκαλούσαν.

Φέτος το καλοκαίρι, μετά την έκδοση της οριακής απόφασης του ΣτΕ που νομιμοποιεί την απόσπαση των αρχαιοτήτων, ξαφνικά τους έπιασε ο οίστρος.
Ανακοίνωσαν λοιπόν, εν μέσω θέρους, την έναρξη δοκιμαστικών δρομολογίων για το Μετρό.
Αυτό θα ήταν μια εξαιρετική είδηση, αν δεν είχε αποκλειστικά επικοινωνιακό χαρακτήρα. Αν δεν αποσκοπούσε δηλαδή στο να δείξουν ότι κάτι… κινείται.
Αφού προχωρούν στην ανακοίνωση της έναρξης των δοκιμαστικών δρομολογίων, χωρίς να έχουν πρώτα ολοκληρώσει μια σειρά από προαπαιτούμενες ενέργειες. Κυριότερη από τις οποίες είναι η εγκατάσταση της λεγόμενης «τρίτης γραμμής», αυτής που ηλεκτροδοτεί δηλαδή το Μετρό, ώστε να μπορεί να κινείται αυτόνομα.

Την ηλεκτροφόρο γραμμή, την εγκατάσταση της οποίας είχε ξεκινήσει πριν από τις εκλογές του 2019 η προηγούμενη διοίκηση, δεν κατάφεραν επί δυο χρόνια να την ολοκληρώσουν σε όλο το μήκος της γραμμής. Κάτι που σύμφωνα με τον καθυστερημένο προγραμματισμό τους, θα συμβεί το φθινόπωρο.
Ανακοίνωσαν λοιπόν την έναρξη δοκιμαστικών δρομολογίων, χωρίς πρώτα να έχουν εξασφαλίσει την αυτόνομη κίνηση των συρμών.
Έτσι, τα δοκιμαστικά δρομολόγια θα ξεκινήσουν, φαίνεται, χειροκίνητα.
Θα κάνουν δοκιμαστικά δρομολόγια δηλαδή σμπρώχνοντας ή ίσως και σέρνοντας τα βαγόνια…

Κατά τα άλλα, η υπόσχεση του πρωθυπουργού είναι ότι το Μετρό θα λειτουργήσει ολόκληρο τον Απρίλιο του 2023.
Η ερώτηση που τώρα τίθεται στο τραπέζι είναι το πρώτο πλήρως αυτοματοποιημένο και χωρίς οδηγό Μετρό στη χώρα μας, θα κινείται τελικά σμπρώχνοντας ή σέρνοντας τα βαγόνια;

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στην κατηγορία «Απόψεις» εκφράζουν τον/την συντάκτη/τριά τους και οι θέσεις δεν συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του koutipandoras.gr

«Πώς θα γίνετε πλούσιοι με ένα καφεδάκι λιγότερο: Το άρθρο της Καθημερινής που προκάλεσε αντιδράσεις

«Πώς θα γίνετε πλούσιοι με ένα καφεδάκι λιγότερο: Το άρθρο της Καθημερινής που προκάλεσε αντιδράσεις

Ο συντάκτης του άρθρου της καθημερινής μας προτρέπει να κόψουμε έναν καφέ

Την «είπε» – και δικαίως- σε δημοσιογράφους η Πηνελόπη Αναστασοπούλου: «Καλό είναι να μην κάνετε τέτοιες ερωτήσεις»

Την «είπε» – και δικαίως- σε δημοσιογράφους η Πηνελόπη Αναστασοπούλου: «Καλό είναι να μην κάνετε τέτοιες ερωτήσεις»

Η Πηνελόπη Αναστασοπούλου ενοχλήθηκε με τις ερωτήσεις των δημοσιγράφων

Ράνια Τζίμα: «Μου πήρε πάρα πολλά χρόνια να πάω στο ρεπορτάζ με φούστα – Στο σπίτι μου δεν υπάρχει καθρέπτης» (Video)

Ράνια Τζίμα: «Μου πήρε πάρα πολλά χρόνια να πάω στο ρεπορτάζ με φούστα – Στο σπίτι μου δεν υπάρχει καθρέπτης» (Video)

«Ίσως αισθανόμουν ότι, αν η θηλυκότητα μου φαινόταν στα ρούχα μου, αυτό θα με έκανε…

Αχιλλέας Μπέος: Έκανε μπάνιο και σόου στα νερά του Παγασητικού – «Μη φοβάστε, είναι πεντακάθαρα» (video)

Αχιλλέας Μπέος: Έκανε μπάνιο και σόου στα νερά του Παγασητικού – «Μη φοβάστε, είναι πεντακάθαρα» (video)

Για ακόμα μια φορά ο Αχιλλέας Μπέος αποφάσισε να βουτήξει στα νερά του Βόλου για…

Τέμπη: Νέα σοκαριστική έκθεση Αμερικανού ειδικού για την έκρηξη – «30 επιβάτες απανθρακώθηκαν ακαριαία»

Τέμπη: Νέα σοκαριστική έκθεση Αμερικανού ειδικού για την έκρηξη – «30 επιβάτες απανθρακώθηκαν ακαριαία»

«Είναι πολύ πιθανό ότι η εμπορική αμαξοστοιχία μετέφερε βενζόλιο, τολουόλιο και ξυλόλιο», αναφέρεται στην έκθεση