Η συγγνώμη της Πειραιώς για το «χαράτσι» των 5 ευρώ

«Σας ενημερώνουμε ότι πραγματοποιήθηκε ο αντιλογισμός της χρέωσης: «τέλος σύνδεσης winbank» που έγινε εκ παραδρομής. Ζητούμε συγνώμη για την αναστάτωση». 

5ce821ae825e63612411c3d3

Με αυτό το γραπτό μήνυμα – SMS ενημερώνει τους πελάτες της η Τράπεζα Πειραιώς για τη χρέωση 5 ευρώ που έγινε σε πελάτες που κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής τραπεζικής υπηρεσίας της.

Την ίδια στιγμή ο υπουργός Ανάπτυξης επανήλθε γράφοντας: “Σε χιλιάδες πελάτες της Τραπέζης Πειραιώς έρχεται σήμερα αυτό το μήνυμα. Όσο κάποιοι με κατηγόρησαν για την χθεσινή μου παρέμβαση, εμείς προχωράμε υπέρ των πολιτών να είμαστε εδώ».

Υπενθυμίζεται ότι για το θέμα με την χρέωση είχε τοποθετηθεί ο υπουργός με ανάρτησή του στο twitter και είχε αναφέρει ότι επρόκειτο για λάθος του συστήματος. Ο υπουργός διευκρίνισε ότι το θέμα ερευνήθηκε και από αυτόν και από τις υπηρεσίες του υπουργείου.

«Επρόκειτο περί λάθους του συστήματος, θα υπάρξει αντιλογισμός του ποσού άμεσα σε όσους υπήρξε χρέωση και δεν θα υπάρχει καμία νέα επιπλέον χρέωση», διαβεβαίωσε ο ίδιος. 

Χαλκιδική: Συνελήφθη η ομαδάρχισσα της κατασκήνωσης για τον θάνατο του 8χρονου κοριτσιού στην πισίνα

Χαλκιδική: Συνελήφθη η ομαδάρχισσα της κατασκήνωσης για τον θάνατο του 8χρονου κοριτσιού στην πισίνα

Η ομαδάρχισσα συνελήφθη με βάση το Άρθρο 306 του Ποινικού Κώδικα που αφορά το αδίκημα…

Χαλκιδική: Πώς έγινε η τραγωδία με το κοριτσάκι – Τα τρία πρόσωπα “κλειδιά” που καταθέτουν

Χαλκιδική: Πώς έγινε η τραγωδία με το κοριτσάκι – Τα τρία πρόσωπα “κλειδιά” που καταθέτουν

Νέες πληροφορίες βλέπουν το φως της δημοσιότητας αναφορικά με τις ακριβείς συνθήκες θανάτου.