Με επιστολή που απέστειλε και την οποία κοινοποίησε στα συναρμόδια υπουργεία Ανάπτυξης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης και στην Εθνική Αρχή Τηλεπικοινωνιών, ο Συνήγορος Καταναλωτή σημειώνει με έμφαση ότι έχει γίνει αποδέκτης έγγραφων αναφορών και παραπόνων ότι η κλήση προς τον αριθμό 10306 (τηλεφωνική γραμμή ψυχολογικής στήριξης) χρεώνεται από τους παρόχους υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Στην ίδια επιστολή σημειώνει καλεί επίσης τους παρόχους να διασφαλίσουν ότι όλοι οι συνδρομητές τους και ανεξάρτητα από το είδος του προγράμματος που διαθέτουν θα μπορούν να στέλνουν μηνύματα στον ειδικό αριθμό 13033 όπως ρητά καθορίζει η σχετική ΚΥΑ.
Ο Λευτέρης Ζαγορίτης σημειώνει μάλιστα ότι έχει γίνει αποδέκτης καταγγελιών από κατόχους προγραμμάτων καρτοκινητής περί μη αποδοχής αποστολής των απαιτούμενων δωρεάν μηνυμάτων προς τον ειδικό αριθμό για λόγους που σχετίζονται με την ύπαρξη χρηματικού υπολοίπου στον λογαριασμό!
Η επιστολή του Συνηγόρου του Καταναλωτή