Newsroom

Newsroom

Θρησκευτική αφοσίωση Στουρνάρα στο ΔΝΤ: Οι συντάξεις πρέπει να κοπούν

Υπέρ της γραμμής του ΔΝΤ και της ΝΔ (ασχέτως αν δεν το λέει μεγαλόφωνα) είναι ο κεντρικός τραπεζίτης της χώρας, Γιάννης Στουρνάρας. Τo επιβεβαίωσε, ευθαρσώς, άλλωστε και με σημερινή παρέμβασή του στην εφημερίδα "Παραπολιτικα".

Stoyrnaras

Η παρέμβαση του κεντρικού Τραπεζίτη της χώρας στην εφημερίδα του ομίλου Μαρινάκη, δείχνει και το τρόπο με τον οποίο θα κυβερνήσει μια υποθετική κυβέρνηση Μητσοτάκη.

Ο κ. Στουρνάρας δήλωσε ότι η ευλαβική τήρηση από την Ελλάδα όλων των συµφωνηθέντων µε τους δανειστές της, είναι µονόδροµος, επαναφέροντας με πείσμα τη θέση του για μείωση συντάξεων το 2019.

Την ώρα δηλαδή που ο κεντρικός τραπεζίτης είναι άφαντος όταν οι ελληνικές τράπεζες πέφτουν στο χρηματιστήριο θύματα “αρπακτικών, ο «καλύτερος υπουργός οικονομικών», σύμφωνα με τον Άδωνη Γεωργιάδη, παρεμβαίνει αμιγώς πολιτικά εναντίον της κυβέρνησης και εκτός αρμοδιοτήτων του ρόλου του, ζητώντας μείωση των συντάξεων.

Βέβαια, οι θέσεις του κ. Στουρνάρα είναι γνωστές. Ποιος μπορεί να ξεχάσει άλλωστε και τη σχεδόν ανατριχιαστική του δήλωση στη Βουλή για τους συνταξιούχους πριν λίγο καιρό.

«Υπερπροστατεύουμε την τρίτη ηλικία σε βάρος των νεότερων γενεών. Η μεγάλη δαπάνη συντάξεων που σημαίνει μικρότερες παροχές προς ανέργους και επιμόρφωση», είχε δηλώσει το 2016 ο υπουργός Οικονομικών της κυβέρνησης Σαμαρά.

Καμπανάκι Πούτιν για τα πυρηνικά όπλα: Δεν θα δεσμευόμαστε πλέον για την ανάπτυξή τους μετά την στάση ΗΠΑ-Γερμανίας

AP opla

Καμπανάκι Πούτιν για τα πυρηνικά όπλα: Δεν θα δεσμευόμαστε πλέον για την ανάπτυξή τους μετά την στάση ΗΠΑ-Γερμανίας

Το Πεντάγωνο δήλωσε στις 10 Ιουλίου ότι από το 2026, οι ΗΠΑ θα αρχίσουν επεισοδιακές…

Θεσσαλονίκη: Απίστευτο περιστατικό με διερχόμενο τρένο να περνά δίπλα από αυτοκίνητα με ανεβασμένες μπάρες(video)

Screenshot 2024 07 28 181508

Θεσσαλονίκη: Απίστευτο περιστατικό με διερχόμενο τρένο να περνά δίπλα από αυτοκίνητα με ανεβασμένες μπάρες(video)

Ακόμα ένα περιστατικό που δείχνει τις τραγικές ελλείψεις στον ελληνικό σιδηρόδρομο