Newsroom

Newsroom

Τι απαντά το Facebook στις κατηγορίες για στοχοποίηση ευάλωτων συναισθηματικά χρηστών

Ένα ερευνητικό έγγραφο το οποίο αναφέρει σε δημοσίευμά της η αυστραλιανή εφημερίδα The Australian, χωρίς όμως να το έχει δημοσιεύσει, αποκαλύπτει πώς το Facebook χρησιμοποιεί τους έφηβους χρήστες και το πώς «νιώθουν» για να προβάλει σχετικές διαφημίσεις.

58c7de601dc5249a1c8b4689

Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το βρετανικό ειδησεογραφικό δίκτυο BBC, το Facebook επιβεβαίωσε ότι τα πορίσματα της έρευνας που είχε διεξαγάγει τα διοχέτευσε σε διαφημιστικές εταιρείες, τονίζοντας ωστόσο ότι το κείμενο της αυστραλιανής εφημερίδας ήταν «παραπλανητικό».

«Το Facebook δεν προσφέρει εργαλεία για να στοχεύει ανθρώπους με βάση τη συναισθηματική τους κατάσταση», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης. «Η ανάλυση που διεξήγαγε ένας Αυστραλός ερευνητής είχε σκοπό να βοηθήσει τους διαφημιστές να καταλάβουν πώς εκφράζονται οι άνθρωποι στο Facebook. Δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ για διαφημιστικούς σκοπούς και βασίστηκε σε δεδομένα που είναι ανώνυμα και συγκεντρωτικά. Το Facebook χρησιμοποιεί μια συγκεκριμένη διαδικασία για την εξέταση των ερευνών που διεξάγουμε. Στη συγκεκριμένη έρευνα δεν ακολουθήθηκε αυτή τη διαδικασία και εξετάζουμε τις λεπτομέρειες ώστε να διορθώσουμε το λάθος».

Σύμφωνα με την Australian, την έκθεση διάβασαν διαφημιστές που εργάζονται σε μεγάλες τράπεζες της χώρας, ενώ συγγραφείς είναι τα στελέχη του Facebook Ντέιβιντ Φερνάντεζ και ‘Αντι Σιν. Στο έγγραφο αναφέρεται ότι το Facebook έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί φωτογραφίες και άλλες αναρτήσεις χρηστών οι οποίοι μπορεί να νιώθουν «αγχωμένοι», «ηττημένοι», «ανήσυχοι», «νευρικοί», «ηλίθιοι», «συγκλονισμένοι», «ανόητοι» ή «αποτυχημένοι».

Η έρευνα κάλυπτε τους χρήστες του Facebook μόνο στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία.

Το Facebook έχει δεχτεί στο παρελθόν έντονες κριτικές σχετικά με την εκμετάλλευση των αναρτήσεων των χρηστών για ερευνητικούς σκοπούς. Το 2014 είχε αποκαλυφθεί πως η εταιρεία είχε δείξει σκόπιμα συγκεκριμένο περιεχόμενο σε 70.000 χρήστες ώστε να διαπιστωθεί εάν θα μπορούσαν να χειραγωγηθούν τα συναισθήματά τους, αναφέρει στο δημοσίευμά του το BBC.

Πηγή: ΑΠΕ

Θεσσαλονίκη: Άγνωστοι εισέβαλαν σε κατάστημα, τα έκαναν «γυαλιά – καρφιά» και χτύπησαν ζευγάρι

thessaloniki epeisodio allodapoi 1

Θεσσαλονίκη: Άγνωστοι εισέβαλαν σε κατάστημα, τα έκαναν «γυαλιά – καρφιά» και χτύπησαν ζευγάρι

Ακόμα, αφαίρεσαν από τα θύματα δύο κινητά τηλέφωνα και το ποσό των 400 ευρώ.

Δέσποινα Βανδή: «Βγήκαμε με προστασία από την Τουρκία» – Η αποκάλυψη συνεργάτιδας της τραγουδίστριας

5615357

Δέσποινα Βανδή: «Βγήκαμε με προστασία από την Τουρκία» – Η αποκάλυψη συνεργάτιδας της τραγουδίστριας

Ντόρο έχει προκαλέσει η απόφαση της Δέσποινας Βανδή να ακυρώσει συναυλία της στην Τουρκία