Με την κρίση θα εξαφανιστούν οι φελλοί και τα βύσματα, ήταν ένα από τα κλισέ που κυκλοφόρησαν, ευρέως, στην Ελλάδα. Η οδυνηρή διάψευση προκύπτει από τον συνεχιζόμενο θρίαμβο των ινδαλμάτων τύπου Ρουβά. Το πρόβλημα δεν είναι, φυσικά, ο Σάκης, ως άνθρωπος αλλά σαν κατασκευασμένο «προϊόν» από μία πανίσχυρη βιομηχανία υποκουλτούρας. Το σύστημα του στυγνού κέρδους και του σκανδαλοθηρικού κουτσομπολιού που εδραιώθηκε στην Ελλάδα, την τελευταία εικοσαετία, επεκτείνεται με ακόρεστη βουλιμία ακόμα και στις «Βάκχες».
Όλα για τα ευρώ και τις «ρουβίτσες», λοιπόν. Ήξερε τι έκανε ο σκηνοθέτης Δημήτρης Λιγνάδης όταν επέλεγε τον Σάκη Ρουβά για τον ρόλο: Βραβείο «Κάρολος Κουν» για το φουσκωμένο εσώρουχο και τους κοιλιακούς φέτες που «εισέβαλαν» στην Επίδαυρο. Προφανώς, έχουν μεγαλύτερες υποκριτικές ικανότητες από την Αμαλία Μουτούση, τον Χρήστο Λούλη, τον Νίκο Κουρή και τον Μάκη Παπαδημητρίου στον «Πλούτο», ή την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη και τον Θέμη Πάνου στον «Αγαμέμνονα», που ανέβηκαν, επίσης, το καλοκαίρι του 2013.
Η αμάθεια, η ευτέλεια και η κενότητα αφού πρώτα επιβλήθηκαν, χάρη στα πρωϊνάδικα και στην αμφιλεγόμενη πρακτική των μάνατζερ Ψινάκηδων, προωθούνται, πλέον, σε νέες «αγορές», με σφριγηλά οπίσθια σαν περιτύλιγμα. Το ασήμαντο κυριαρχεί και το τίποτα επιβραβεύεται, ενώ οι αμαρτίες του παρελθόντος ξεπλένονται μέσα σε «μακαρόνια με κιμά» και «αίμα, δάκρυα και ιδρώτα». Χαζοχαρούμενα και αμόρφωτα «παπαγαλάκια» συμβάλλουν, στη διαμόρφωση κριτηρίων χαμηλής αισθητικής, όχι μόνο στην τηλεόραση αλλά και στο διαδίκτυο.
Αυτά μεταμορφώθηκαν σε «όρνεα» για να κατασπαράξουν τη Χρυσούλα Διαβάτη που τόλμησε να καταγγείλει, έστω και με μία δόση υπερβολής, τα κακώς κείμενα στον χώρο της. Το ζήτημα είναι ότι δεν υποφέρει μόνο το θέατρο από την εισβολή της βιομηχανίας υποκουλτούρας. Η κοινωνική «γάγγραινα» έχει προχωρήσει με ταχείς ρυθμούς σε όλους τους τομείς, αρκεί να εξετάσει κανείς με ποιους τρόπους ανελίσσονται και κερδίζουν δημοσιότητα πρόσωπα που πρωταγωνιστούν στην πολιτική και οικονομική ζωή της χώρας.
Η ύβρις ενοχλεί πιο πολύ απ’ όλα. Ακόμα και οι μέτρ της πρόωθησης «προΐόντων» υποκουλτούρας, Αμερικανοί σέβονται τους θεσμούς και τους χώρους με υψηλή συμβολική πνευματική αξία. Στην Ελλάδα της αμετροέπειας ισοπεδώνονται όλα.
Άντε και του χρόνου να απολαύσουμε, με το καλό, και την Πάολα στο Ηρώδειο!
Πηγή: infocannibal.wordpress.com